• Tczew i jego okolice.

Niedziela, 3 lutego 2013 · dodano: 03.02.2013 | Komentarze 6

Dzisiaj około południa zadzwonił do mnie Darek i zaproponował wspólny wypad rowerowy. Ja oczywiście się ucieszyłem. Darek podjechał po mnie pod dom i postanowiliśmy zrobić kółeczko wokół Tczewa. Tak że najpierw obraliśmy kierunek Małżewo, zahaczyliśmy o las żeby zrobić kilka fotek, a następnie pognaliśmy drogą krajową 22 na Kończewiece. Dalej przez Lisewo do domu. Dzięki Darek za miłe towarzystwo i wspólne kręcenie:))

Na trasie. Narada jak wyciągnąć zakopany samochód. © sikorski33
    Znalazł się uczynny kierowca i udało się wyciągnąć zakopany samochód.. © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Pod mostem autostrady A 1. © sikorski33
    Nad strugą w lesie. © sikorski33
    Na Kociewiu też są górki:)) © sikorski33
    Postój na moście Knybawskim. © sikorski33
    Po batoniku i do domu.

| 15:45 środa, 6 lutego 2013 | linkuj Nieźle się komponujecie tak żółto-czerwono ;)
    | 21:40 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj A mi się podoba serduszko:)))
    arturbike
    | 07:51 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj Fajny lasek, podobny do naszego na Wysoczyźnie Elbląskiej :-)
    pozdrower
    romulus83
    | 21:46 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj Ja dziś po drodze spotkałem golfa, który przeskoczył rów za śliskim zakrętem. Gdy nadjechałem podczepiał się do ciągnika.
    | 20:42 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj Na Kociewiu są górki i to na pewno większe niż w mojej WLKP.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ksree