Temperatura:-10.0
  • Zimowa wycieczka nad jezioro do Borówna.

Sobota, 26 stycznia 2013 · dodano: 26.01.2013 | Komentarze 4

Na dzisiejszą sobotę umówiłem się z Darkiem na wyjazd do Borówna. Miałem chęć pojeździć rowerem po zamarzniętym jeziorze. Tak więc o 10 rano pognaliśmy do Borówna.Mimo siarczystego mrozu fajnie się jechało.Nie będę się rozpisywał, na zdjęciach zobaczycie sami jak było na wycieczce. Dzięki Darek za wspólne kręcenie. Wycieczka super:))

W drodze do Borówna. © sikorski33
    Zakupy w Biedronce - Skarszewy. © sikorski33
    Miejsce docelowe dzisiejszej wycieczki. © sikorski33
    To się nazywa ognisko:) Strażacy palą odpady po wyrębie. © sikorski33
    Biedny zmarznięty kotek. - 10 st. © sikorski33
    Oczywiście podzieliliśmy się z nim naszym śniadaniem.
    Zima nad jeziorem - Borówno Wielkie. © sikorski33
    Jazda po zamarzniętym jeziorze - ja na rowerze. © sikorski33
    Darek buszuje po zamarzniętym jeziorze. © sikorski33
    Zima nad jeziorem - Borówno Wielkie. Darek ma radochę. © sikorski33
    Jazda po jeziorze:)
    Zima nad jeziorem - Borówno Wielkie. Ośrodek wczasowy. © sikorski33
    W drodze powrotnej do domu. © sikorski33
    Kategoria Zimowa wycieczka

| 21:48 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj Ta szadź robi wrażenie, dzięki niej zima wygląda przepięknie. Gratuluję dystansu, ale z doświadczenia wiem, że jazda w grupie inaczej wygląda, bo jest raźniej i przyjemniej. Pozdrowienia dla tych, którzy zimy na rowerze się nie boją :-)
    daro
    | 20:23 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj Dzięki Marku za wspólną rowerówkę, do następnego wypadu :)))
    | 20:21 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj Fajna wycieczka, myślałam, że po drodze na stok będziemy Was mijać:))))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieprz