Temperatura:-6.0
  • Niedzielny wypad za miasto.

Niedziela, 20 stycznia 2013 · dodano: 20.01.2013 | Komentarze 7

Rano śniadanko,następnie mecz tenisowy Agnieszki Radwańskiej w tv, i już tylko pozostało wsiąść na rower i pognać przed siebie. Pojechałem do pobliskiego lasu (Rokicki).Tam też pojeździłem i porobiłem kilka zimowych fotek. Spotkałem spacerowiczów z kijkami, bardzo się dziwili że ja na rowerze śmigam po tak zaśnieżonych ścieżkach. Trochę pogawędziliśmy a następnie każdy udał się w swoją stronę. Ja pojechałem na Swarożyn i już droga krajową 22 do Kończewic i przez Lisewo do domu. Mimo mrozu fajnie się jechało, nawet nie zmarzłem. Niedziela udana:))

Zimą po lesie. © sikorski33
    Droga krajowa 22. Most na Wiśle - okolice Knybawy. © sikorski33
    Droga na Żuławach. © sikorski33
    Krajobraz Żuław. © sikorski33

| 23:32 czwartek, 24 stycznia 2013 | linkuj Śliczna jest nasza Wisełka ;)
    Darecki
    | 22:24 środa, 23 stycznia 2013 | linkuj Marek 1985 Radwańska to nie rower :-)
    niradhara
    | 12:13 poniedziałek, 21 stycznia 2013 | linkuj Wisła wygląda niesamowicie!
    | 21:06 niedziela, 20 stycznia 2013 | linkuj Fajna wycieczka, my tylko spacerki w weekend:)))
    | 21:05 niedziela, 20 stycznia 2013 | linkuj Ja pierdziu, ale Pan dziś ładną sobie wycieczkę strzelił! Te zdjęcia nie dość, że ukazują piękne tereny, a w szczególności zimowy las i rzekę Wisłę, to w dodatku świetnej jakości są. Miło się ogląda i czyta. Zdrowia Panie Marku :-)
    Darecki
    | 19:49 niedziela, 20 stycznia 2013 | linkuj Jak widać na załączonych obrazkach można miło spędzić czas :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dniaw