• Niedzielny wypad do lasu. Poniedziałek na cmentarz -pucowanie pomnika.

Niedziela, 28 października 2012 · dodano: 29.10.2012 | Komentarze 5

W niedziele wybraliśmy się pojeździć po lesie - las Rokicki. Jechali Dorota,Asia,Wiesiek i ja. Przez krótki okres jechał też Jarek, ale jak dopadł nas grad z deszczem pojechał do domu, nie był przygotowany ( ubiór) na taką pogodę. My jednak nie zrażeni pogodą pobuszowaliśmy po lesie, przy okazji podziwiając piękne jesienne widoki:) Na szczęście pogoda się poprawiła i dalej jechaliśmy już w słońcu. Było fajnie i wesoło:))
    Dodaję jeszcze poniedziałkowy wyjazd na cmentarz w celu wypucowania pomnika.Przy okazji pojeździłem jeszcze po obrzeżach Tczewa. Świeciło słońce, więc trzeba było wykorzystać tak piękną pogodę.
    Tczewska ekipa na jesiennej wycieczce. © sikorski33
    Jesienny, burzowy krajobraz. © sikorski33
    Goni nas jesienny deszcz z gradem. © sikorski33
    Dogonił nas;(
    Jesienna wycieczka. © sikorski33

Jesień w lesie. © sikorski33
    Las, jesień i ja :) © sikorski33
    Pokazało się słonce, więc zrobiliśmy krótki odpoczynek. © sikorski33

Teraz dwie fotki z poniedziałku.
    Cmentarz w Tczewie. © sikorski33
    Przyjechałem dzisiaj umyć i wypastować pomnik.