Rower:
  • Jesienny piknik na Osiedlu Witosa.

Niedziela, 4 listopada 2012 · dodano: 05.11.2012 | Komentarze 3

W tą niedzielę pojechałem na Osiedle Witosa.Tam nasza ekipa rowerowa zorganizowała jesienne ognisko (piknik).Miało to być zakończenie sezonu rowerowego. Uważam jednak że to był tylko pretekst do spędzenia niedzielnego popołudnia, przy ognisku. Jeszcze nie raz w tym roku wybierzemy się na wspólną wycieczkę rowerową. Mam nadzieję że pogoda to nam umożliwi. Piknik udał się wyśmienicie, dzięki Bogusi która przygotowała pyszne domowe przysmaki,oraz Markowi który zorganizował ognisko. Dziękuję całej ekipie za wspólne spędzenie niedzieli. Było smacznie, miło i wesoło:))
    PS. Dopisuję kilometry które przejechałem jadąc w święta na cmentarz.
    Skwer 750-lecia na Osiedlu Witosa (,,Górki") © sikorski33
    Z tego miejsca mieszkańcy ,,Górek" mogą być dumni. Tym bardziej, że powstało dzięki ich nakładom pracy i zebranym przez nich środkom finansowym. Dzięki pomysłowości i zaangażowaniu powstał jedyny taki skwer w Tczewie - z niepowtarzalnym klimatem i atrakcjami. Warto wsiąść w autobus, czy na rower i przyjechać tutaj także z innych części miasta, również wieczorem, kiedy elementy architektury i roślinność oświetla iluminacja.
    Niedzielny piknik. © sikorski33
    Asia robi kurs palacza:) © sikorski33
    Piknik na Osiedlu Witosa. © sikorski33
    Domowe wyroby Bogusi:))
    Niedzielny piknik. © sikorski33
    Pogaduchy:)
    Zapada zmrok. © sikorski33
    Osiedle Witosa - Górki. © sikorski33
    To już koniec pikniku, wracamy do domu.

| 23:50 poniedziałek, 19 listopada 2012 | linkuj W lecie to pewnie jest tam tłoczno, fajny pomysł z miejscem na ognisko.
    misia3
    | 21:06 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj super fotorelacja z ogniska :) Było nam bardzo miło z Wami spędzic to niedzielne popołudnie na naszym osiedlu:) sezon rowerowy formalnie zakończony, ale w rzeczywistości to niejeden kilometr na pewno jeszcze przejedziemy w tym roku:) pozdrawiam:))
    | 19:00 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Było super i śmiechowo:)))))) Z opowieści Jurka dzisiaj się śmiałam też,sama do siebie:)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eszcz