• Czwartkowa kąpiel.

Czwartek, 9 sierpnia 2012 · dodano: 09.08.2012 | Komentarze 5

Wybrałem się dzisiaj z Heńkiem i Jurkiem nad jezioro Borówno Małe. Oczywiście głównym celem dzisiejszego wypadu była kąpiel. Trochę wiało, ale na szczęście nie padało. Wycieczka udana:))

Przygotowanie do kąpieli. © sikorski33
    Kąpiel w jeziorze. © sikorski33
    Jezioro Borówno Małe. © sikorski33
    Drobna awaria roweru. © sikorski33

misia3
    | 18:41 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj oj...morsy z Was Panowie:)) ale i ja sukces osiągnęłam....w niedzielę była kąpiel w morzu:)) a woda cieplutka pomimo chmur popołudniowych:)) fajna wycieczka:)) pozdrawiam...
    | 21:38 czwartek, 9 sierpnia 2012 | linkuj No no jeziorko całe dla Was:))))) Pozdrowionka
    | 19:13 czwartek, 9 sierpnia 2012 | linkuj Całkiem czysta woda w tym jeziorku. W ogóle ładne miejsce do kąpania :-)
    Pozdrawiam serdecznie Tczewian.
    | 19:12 czwartek, 9 sierpnia 2012 | linkuj Jak ma nie dopisać pogada, jak to przecie czwartek zapisany na stałe w kalendarz jako kąpielowy :)
    daro
    | 16:25 czwartek, 9 sierpnia 2012 | linkuj Widzę że pogoda Wam nad wodą dopisywała. Zgrana ekipa.
    PzdRower :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw