• Na morze do Jantaru.

Niedziela, 5 sierpnia 2012 · dodano: 05.08.2012 | Komentarze 9

Korzystając z pięknej słonecznej soboty wybrałem się z Asią ,Wieśkiem i Darkiem nad morze. Tam było plażowanie,kąpanie i temacik.Oczywiście zrobiliśmy mnóstwo fotek, więc się nie będę rozpisywał i wrzucam na bloga. Dziękuję całej ekipie za miło spędzoną sobotę:)) Aha,byliśmy na plaży około pięć godzin.

Most przez Wisłę w Tczewie. © sikorski33
    Asia w morzu. © sikorski33
    Miejsce naszego plażowania. © sikorski33
    Ekipa na tle morza. © sikorski33
    Od lewej -Asia , ja,Wiesiek i Darek.
    Trochę ochłody. © sikorski33
    Lody super:)
    Asia skraca sobie drogę. © sikorski33
    Nie najlepiej na tym wyszła;)
    W drodze do domu. © sikorski33

W Tczewie podjechaliśmy do sklepu żeby kupić arbuzy.Następnie do lodówki i po godzinie super jedzonko:))

Iwa
    | 19:41 poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | linkuj W niedzielę podczas rowerowania marzyła mi się taka ochłoda właśnie :)
    | 08:18 poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | linkuj Niby nie tak daleko, a pogoda całkiem inna. Ja pół dnia spędziłam pod prysznicem z nieba, dobrze, ze lekkim i ciepłym.
    daro
    | 06:43 poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | linkuj Reasumując, było super, woda w morzu była bardzo ciepła, potwierdzam w 100%.
    Pozdrawiam wszystkich rowerzystów :)))
    misia3
    | 21:18 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj bardzo fajna wycieczka:)) i znowu ten dystans... super:)) do pozazdroszczenia:)) a z Asią zgadzam się...woda dzisiaj w Mikoszewie była cieplutka..i po długiej przerwie ja też skusiłam się na kąpiel... a potem trudno mi było wyjśc z morza))) ale niestety nie jechaliśmy tam rowerkami...:( wygodnictwo zwyciężyło..i razem a rodzinką pojechaliśmy autkami:))) bardzo ładne foteczki:)) pozdrawiam:)))
    | 21:09 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Można powiedzieć, że mieszkasz nad morzem :)
    | 19:55 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Wypas wycieczka. Morze jest piękne. Super pogoda, fajna ekipa to można jechać i jechać i się zmęczenia nie czuje.
    | 19:51 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Fajna wycieczka - było relaksacyjnie, woda cieplutka (skoro ja już piszę że była ciepła to znaczy że tak było):))))Pozdrawiam...
    Kajman
    | 19:40 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Tak to nad morze można jeździć:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pangi