• Nad Jezioro Krawusińskie.

Czwartek, 2 sierpnia 2012 · dodano: 02.08.2012 | Komentarze 7

Upalny czwartek,więc dzisiaj razem z Stasiem,Heniem i Zbyszkiem pojechałem nad jezioro. Rano jeszcze był przyjemny chłodek,ale w południe to już słońce dawało popalić. Całe szczęście że można było się ochłodzić w jeziorze. Wycieczka udana:))
    Chwila odpoczynku. © sikorski33
    Dzisiaj słońce nas nie oszczędzało. © sikorski33
    Dojeżdżamy do jeziora. © sikorski33
    Jezioro Krawusinskie. © sikorski33
    Miejsce docelowe dzisiejszej wycieczki.
    Odpoczynek nad jeziorem. © sikorski33
    Stasiu i Zbyszek nie lubią się moczyć, więc odpoczywają w cieniu drzew. Ja idę do jeziora.
    Plaża i kąpanko. © sikorski33
    W taki upał ,obowiązkowo kąpanie.
    Letnie klimaty. © sikorski33
    W drodze powrotnej do domu. © sikorski33
    Ale upał!

| 21:12 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Droga wysadzana kocimi łbami i szpaler starych drzew, lubię takie widoki.
    | 11:06 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj Miałem okazję zobaczyć Wasze tereny ostatnio jak jechałem nad morze i stwierdzam, że tam jest ZAJEBIŚCIE!!!!!!!!
    Mania
    | 05:08 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj Panie Marku :)niesamowicie podobaja mi sie Pana fotki!!!!sa takie soczyste,nasiąkniete kolorami:))
    niradhara
    | 03:58 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj Jeziorka są na upał najlepsze :-)
    | 19:43 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Fajny czwartkowy wypadzik, nigdy nie byłam nad tym jeziorem..fajne fotki:)))
    misia3
    | 18:42 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj super wyprawa czwartkowa:)) fajne foteczki no i oczywiście gratuluję kondycji:))) pozdrawiam...
    | 16:28 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Co za WYWYŻSZONA miejscowość, nie dość, że Bożepole to jeszcze Królewskie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa afree