• Kociewsko-Borowiacki Rajd Rowerowy.

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 12.08.2012 | Komentarze 9

Z Asią,Wieśkiem i Darkiem wybrałem się w tą sobotę na Rajd Kociewsko-Borowiacki.
    Udaliśmy się pociągiem do Starogardu Gdańskiego. Zbiórka: godzina 10:00
    Miejsce: Rynek w Starogardzie Gd..Nasza ekipa wybrała tylko pierwszy etap tego rajdu,który prowadził przez: Bobowo, Grabowo, Pączewo, Czarnylas, Wielki Bukowiec, Wdę, Ocypel, Czarne, Iwiczno, Frank do Kalisk, gdzie uczestnicy mieli spędzić noc. My jednak po dotarciu na miejsce i zjedzeniu kolacji integracyjnej, pożegnaliśmy się z wszystkimi uczestnikami rajdu i pognaliśmy do domu.Do Tczewa dotarliśmy późnym wieczorem.Rajd był super.Oczywiście dziękuję ekipie z Tczewa za mile spędzoną sobotę. A teraz fotki z rajdu.

W drodze do Starogardu Gd. © sikorski33
    Tak to nogi nie bolą:)
    Zbiórka na rynku - Starogard Gd. © sikorski33

Pamiątkowe zdjęcie uczestników rajdu. © sikorski33

Rajd Kociewsko - Borowiacki. © sikorski33
    Wyjazd z miasta.

Pierwszy odpoczynek. © sikorski33

KOŚCIÓŁ W PĄCZEWIE - GMINA SKÓRCZ © sikorski33
    Gotycki kościółek w Pączewie jest z XIV wieku. Orientowaną świątynię Zwiastowania NMP wybudowano z kamieni polnych i cegieł, podobnie jak kościół w Skórczu, w połowie XIV stulecia.

Postój na drobne zakupy. © sikorski33

A to ja sobie popijam. © sikorski33

Patryk i ja:)

Miejsce noclegowe w Kaliska. © sikorski33
    Hala sportowa w miejscowej szkole.
    ]
    Rozdawanie losowo wygranych pamiątek . © sikorski33

Ciepły posiłek. © sikorski33

Nocleg przygotowano w hali sportowej. © sikorski33
    Asia,Wiesiek ,Darek i ja postanowiliśmy wracać do domu jeszcze tego samego dnia, oczywiście na rowerach.
    Wybieramy drogę powrotną do Tczewa. © sikorski33

Wiejskie klimaty. © sikorski33
    Teraz aparat do torby i do domu:)
    Kategoria Rajdy rowerowe

sikorski33
    | 10:00 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Do rowerzystka-rozdawali kamizelki na początku rajdu,większość ubrała, ale nie było przymusu.
    | 22:06 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj Te kamizelki odblaskowe to jakiś przymus był?
    misia3
    | 16:34 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj bardzo ładna piosenka:)))
    | 16:33 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj bardzo ładna piosenka:)))
    | 06:07 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj :))) no nie...rowery nie sa w remoncie, ale w domku mamy remoncik, i nie bardzo mamy czas na wycieczki..ale mysle, że wkrótce to sie zmieni:) Już ciągnie mnie do tych dwóch kółeczkek :))) Mam nadzieje ze spotkamy się gdzieś na trasie:)) pozdrawiam:)))
    | 22:29 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Odblaskowy peleton robi wrażenie.
    Kościół w Pączewie śliczny.
    | 21:53 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj A Pan Marek konsekwentnie wali te setki jedna po drugiej :-) Mega wielka impreza rowerowa! A spożywczy u Przemka to dziś utarg miał jak z miesiąca :-)
    misia3
    | 21:33 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj fajna wyprawa:))) gratuluję kondycji :) zdjęcia bardzo...bardzo ładne:)) pozdrawiam:)))
    | 21:19 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj No i było super, rajd udany:))))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sobot