• Kierunek-Cedry Małe.

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 28.06.2012 | Komentarze 8

Wybrałem się dzisiaj w towarzystwie Stasia i Henia, do Błotnika.Postanowiliśmy zobaczyć nowo wybudowaną przystań wodną.Inwestycja jest realizowana w ramach projektu „Pętla Żuławska – rozwój turystyki wodnej: Etap I”Całkowita wartość realizowanych prac wynosi 5 583 947,5 zł netto.Przystań ulokowana w Błotniku to szansa dla amatorów sportów wodnych nie tylko z Trójmiasta i okolic, ale również dalszych regionów. Plan wykonaliśmy;)) W drodze powrotnej zahaczyliśmy o śluzę w Przegalinie.
    Przystań żeglarska w Błotniku. © sikorski33
    Stasiu i Heniek. © sikorski33
    Śluza w Przegalinie. © sikorski33
    Śluza Przegalina
    Właściwie to śluzy są dwie. Jedna nieczynna, zabytkowa, po lewej stronie, zwana Śluzą Północną. To także polecane miejsce na nocleg, choć należałoby sprawdzić, czy dozwolony. Znajduje się tu kilka dalb i pomostów, czasem zajętych przez statki. Kiedyś czynne były dwie śluzy jednocześnie – zabytkowa służyła do transportu tratew, nowa, zwana także śluzą południową – profesjonalnej żegludze. Od 1992 czynna jest tylko nowa śluza.
    Ja na dzisiejszej wycieczce. © sikorski33

pioter50
    | 17:42 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Przyjemnie się patrzy na wodne fotki w taki upał.Piękna nasza Polska cała a najlepiej pokazują ją rowerzyści tacy jak Ty.
    misia3
    | 07:36 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj bardzo ładna ta przystań:)) super wycieczka:)) miłego weekendu ci życzę:))
    uluru
    | 06:51 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj Kiedyś przepływałam przez śluzę kajakiem na Kanale Augustowskim..fajne wrażenia :)
    Kiedy Unia daje kasę, to trzeba z tego korzystać..
    | 23:08 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Cedry Małe - znajome nazwy :))
    fruzia
    | 22:03 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj zmienia się nam okolica i cały kraj zdecydowanie na PLUS
    | 20:03 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Piękna ta przystań...
    akacja68
    | 18:09 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Aeż wody... Cieszy każda mądra inwestycja z unijnych funduszy i pewnie będzie się cudnie żeglowało.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pokoj