• Szampan urodzinowy i kiermasz wielkanocny.

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 27.03.2012 | Komentarze 13

W niedzielę wybraliśmy się do Zagrody Kociewskiej na jarmark wielkanocny. Po drodze zahaczyliśmy o jezioro, gdzie wznieśliśmy toast za moje .... urodziny:) - zorganizowała go Asia - za co bardzo dziękuję:) Mimo słońca, pogoda była badziewiacka -silnie wiało i było zimno. Jednak mile spędziliśmy dzisiejszy dzień:)

Jezioro Damaszka-Turze. © sikorski33
    Otwieram szampana. © sikorski33
    Ekipa mile mnie zaskoczyła. Przywieźli szampana ,Asia upiekła placek i złożyli mi życzenia urodzinowe. Było fajowo:)
    Pijemy urodzinowego szampana;) © sikorski33
    Oczywiście bezalkoholowego.
    Zagroda Kociewska- Godziszewo. © sikorski33
    Zagroda Kociewska. © sikorski33
    Kiermasz Wielkanocny. © sikorski33
    Ekipa odpoczywa w Wędkowach. © sikorski33
    Tutaj spotkaliśmy Dorotę i już razem wracaliśmy do domu.
    Krajobraz. © sikorski33

uluru
    | 07:19 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Wszystkiego NAJ NAJ NAJ :)))))
    kiermasz regionalny bardzo fajny, pogoda nad Jeziorkiem super, no i fantastyczne towarzystwo..to się nazywają urodziny :)))))))
    | 11:09 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Kolejna Wielkanoc, kolejne żonkile
    kolejne życzenia, lecz specjalne, miłe!
    Radosnych, pogodnych świąt spędzonych wśród bliskich.
    pioter50
    | 08:34 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Zdrowych i wesołych Świąt :)
    | 05:57 niedziela, 1 kwietnia 2012 | linkuj Wszystkiego najlepszego, zdrowia i zawsze wiatru w plecy życzę.Pozdrawiam
    | 22:04 sobota, 31 marca 2012 | linkuj Każda okazja jest dobra, żeby się napić... oczywiście żartuję, i życzę zdrówka jubilatowi :)
    akacja68
    | 19:41 piątek, 30 marca 2012 | linkuj Wszystkiego najlepszego!!!
    Magic
    | 19:22 środa, 28 marca 2012 | linkuj Szkoda, że się nie załapałem - ani na kiermasz ani na szampana ;-)
    Wszystkiego najlepszego!
    | 12:00 środa, 28 marca 2012 | linkuj Składałem życzenia już na fejsie, ale tu też dołożę swoje STO LAT!! :)
    fruzia
    | 21:32 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Nie zaśpiewałam to choć napisze "sto lat, sto lat"
    | 17:44 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Wszystkiego najlepszego!!!!
    | 17:03 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Fajnie było:)))), mimo wiatru:)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza