• Jesienny wypad nad morze.

Sobota, 15 października 2011 · dodano: 16.10.2011 | Komentarze 11

Na dzisiejszą wycieczkę przyjechali Stasiu,Heniek,Andrzej,Jurek,Marcin, Przemek no i oczywiście ja;)Dzisiaj w Tczewie były organizowane dwa rajdy rowerowe, ale że były zbyt krótkie wybrałem więc dzisiaj trasę nad morze do Jantaru.Ekipa bez szemrania przyjęła plan dzisiejszej wycieczki. Wyruszyliśmy w trasę w dobrych humorach bo pogoda była była wspaniała, świeciło słońce no i nie wiało.Nie będę się rozpisywał, wklejam zdjęcia i zobaczcie jak było dzisiaj na wycieczce. Dziękuję ekipie za wspólne kręcenie:)
    Zbiórka ekipy. © sikorski33
    Morski krajobraz. © sikorski33
    Ostatni odpoczynek. © sikorski33
    Ekipa na trasie. © sikorski33
    To już w drodze powrotnej do domu.

angelino
    | 17:16 sobota, 22 października 2011 | linkuj pięknie jeździcie, zazdroszczę morza, no więc my dajemy po górach. Pięknej pogody !
    pioter50
    | 16:17 sobota, 22 października 2011 | linkuj Super wycieczka, tego morza wciąż zazdroszczę.Fotki piękne, szkoda tylko, że już bez morskiej kąpieli.
    | 21:46 środa, 19 października 2011 | linkuj Śliczne te chmurki, pogoda faktycznie w sobotę była nie najgorsza, co wcale nie uchroniło mnie do umazania się błotem po pas na Harpaganie w Elblągu :)
    tunislawa
    | 21:50 wtorek, 18 października 2011 | linkuj chmury rewelacyjne ! Wszystko pięknie wygląda ....a morze jesienią jest ładniejsze niż w lecie , nieprawdaż ? :))))
    uluru
    | 08:03 poniedziałek, 17 października 2011 | linkuj Fantastyczna wycieczka :) w Jantarze jest pięknie a widzę, że morze jesienią też ma swój urok :]
    pozdrawiam i podziwiam za wytrwałość :))
    jerzyp1956
    | 13:58 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Ekipa jest zdyscyplinowana stawia się na dłuższe wyjazdy dystans bardzo ładny... pozdrowienia
    | 13:37 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Piękne nasze Bałtyckie Morze :-) Dystans też niczego sobie!
    miciu22
    | 10:52 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Pogodę mieliście trochę lepszą jak u mnie, więc wypad się udał.
    | 09:41 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Pogoda super:))))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ioslo