• Jesienna wycieczka.

Sobota, 8 października 2011 · dodano: 08.10.2011 | Komentarze 9

Mimo nie ciekawej pogody na zbiórkę stawili się Stasiu,Heniek,Andrzej,Jurek,Przemek i ja.Po krótkiej naradzie wybraliśmy kierunek na Kościerzynę. Postanowiliśmy odwiedzić miejscowość Garczyn. Jechaliśmy tylko z jednym przystankiem na odpoczynek.Jedynie ja zatrzymywałem się żeby porobić zdjęcia.W Garczynie pojechaliśmy nad jezioro i tam zrobiliśmy dłuższy postój..Ja trochę pofociłem i dalej pojechaliśmy do domu. Pogoda dzisiaj nie zachęcała do dłuższego zwiedzania. Wycieczkę mimo wietrznej i pochmurnej pogody zaliczam do udanych. Dziękuję ekipie za wspólne kręcenie:)
    Zbiórka ekipy. © sikorski33
    Osiedle Suchostrzygi przy sklepie motoryzacyjnym.
    Tablica informacyjna o Garczynie. © sikorski33
    Garczyn (kaszb. Gôrczëno) – duża wieś w północnej Polsce, położona w województwie pomorskim, w powiecie kościerskim, w gminie Liniewo, na wschodnim krańcu Pojezierza Kaszubskiego, nad Jeziorem Dużym. Leży na pogranicza kaszubsko-kociewskim. Na zachód od Garczyna znajduje się rezerwat leśny Orle nad Jeziorem Dużym a w samym Garczynie ferma strusi afrykańskich.
    Kościół w Garczynie. © sikorski33
    Kościół pw. Św. Andrzeja Apostoła w Garczynie jest niezwykle cennym obiektem barokowej architektury sakralnej na Pomorzu. Istniejąca świątynia została wzniesiona w połowie XVI wieku na miejscu pierwotnego kościoła pw. św. Katarzyny. Przypuszcza się, iż budowę kościoła rozpoczęto około roku 1540, jednakże barokowy charakter świadczy o późniejszych przeróbkach bądź o przeciągającej się przez wiele lat budowie. W czasie działań wojennych w 1945 r. kościół został częściowo zniszczony – następnie odbudowany.
    Odpoczynek nad jeziorem w Garczynie. © sikorski33
    Jezioro Duże ma powierzchnię 113 ha. Znajduje się tutaj ośrodek wypoczynkowy.
    Ja i jezioro Duże. © sikorski33
    Ekipa pod dachem na pogaduchach. © sikorski33
    Zaczęło padać, więc czekamy na poprawę pogody.
    Ekipa znika w oddali:) © sikorski33
    W drodze powrotnej do Tczewa.
    Kaszubski, jesienny widoczek. © sikorski33
    Jesienne klimaty. © sikorski33
    Droga pomiędzy Orle a Stare Polaszki.
    Przemek na trasie. © sikorski33
    Okolice Skarszew. To już droga powrotna do domu.

miesny
    | 20:24 niedziela, 9 października 2011 | linkuj Garczyn, jeździłem tam kiedyś na biwaki. Wciąż jest ok ;) pozdrower
    | 11:45 niedziela, 9 października 2011 | linkuj Na zdjęciach wygląda, że pogoda była w sam raz, ale wiatr zawsze jest przykrym przeciwnikiem
    | 00:23 niedziela, 9 października 2011 | linkuj Fajna wycieczka:))) Fotki mimo, że jesienne- to kolorowe:)))
    przemek1995
    | 20:44 sobota, 8 października 2011 | linkuj fajne fotki.Dobrze się jechało ;))
    tunislawa
    | 20:42 sobota, 8 października 2011 | linkuj pięknie ...jesiennie się zrobiło .....:))))
    | 19:55 sobota, 8 października 2011 | linkuj Naprawdę super! Podoba mi się, że jeździcie zawsze w tej zgranej grupie, macie pewnie co wspominać potem przy okazjach :-)
    | 18:44 sobota, 8 października 2011 | linkuj Pięknie i kolorowo. Jesteście niestrudzeni. Na BS już coraz mniej osób jeżdżących. Robi się powoli cicho i spokojnie. Tczewska grupa, o ile mi się zdaje, jeździ non stop. :))
    sastre19 | 18:17 sobota, 8 października 2011 | linkuj Niezły dystans jak na taką pogodę. Dobrze wiedzieć, ze Tczew ciagle jeździ ;) Ja ostatnio miałem szkołę, ale za tydzień już jestem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tolat