• Na plażę do Krynicy Morskiej.

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 9

Ponieważ w sobotę wiało ja diabli, pojechaliśmy nad morze w niedzielę. Pogoda się wyklarowała, więc mieliśmy wreszcie prawdziwe lato. Na miejsce zbiórki przyjechali Tomek,Marcin.Przemek no i ja.Pojechaliśmy do Krynicy Morskiej na letni relaksik.Nie będę się rozpisywał, zobaczcie jak było na fotkach. Dziękuję ekipie za wspaniałą wycieczkę.
    Dzisiejsza ekipa. © sikorski33
    Tomek, Marcin,Przemek a ja robię fotkę;)
    Na trasie do Krynicy Morskiej. © sikorski33
    Oczekiwanie na przejazd przez most zwodzony w Rybincu. © sikorski33
    Powód oczekiwania na przejazd;) © sikorski33
    Krynica Morska. © sikorski33
    Miejsce docelowe dzisiejszej wycieczki.
    Bulwar w porcie nad Zalewem Wiślanym-Krynica Morska. © sikorski33
    Czas wracać do domu:(
    Krynica Morska. © sikorski33
    Atrakcja turystyczna. © sikorski33
    Pociąg ten kursuje tylko w okresie letnim.
    Kolejka wąskotorowa w całej okazałości. © sikorski33
    Powrót do domu. © sikorski33
    Przed nami 80 km.

| 21:57 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj krótko - w dechę, i szacun dla ekipy ;)
    sastre19
    | 14:09 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Widziałem dzisiaj babe z pierwszego zdjęcia, dorobili jej wreszcie cycki ;P
    pioter50
    | 13:28 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Wspaniała, daleka wyprawa.Zazdroszczę Wam tych morskich kąpieli.Fotki rewelacja.
    uluru
    | 10:40 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Rewelacja, do Krynicy rowerem, by się pokąpać :)) byłam niedaleko, bo w Stegnie na wczasach, więc niektóre zdjęcia znajome okolice :]
    gratuluje przejechanego dystansu :D
    pozdrawiam
    | 21:49 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj No, no 153 km, zacny dystansik, do tego kąpiel w morzu przy pięknej w końcu, pogodzie :)
    niradhara
    | 18:58 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj Super wypad! Zatęskniłam za morskimi falami :(
    przemek1995
    | 18:50 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj wycieczka udana ;))
    | 15:40 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj Jakie faje pierwsze zdjęcie:)))) Dystans uuuu długi:)))) Super wycieczka- plan widzę zrealizowany- pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wator