• Wykąpać się do Borówna.

Czwartek, 25 sierpnia 2011 · dodano: 25.08.2011 | Komentarze 9

Na zbiórce pojawili się dzisiaj-Marcin,Patryk ,Przemek i ja:) Pojechaliśmy do Borówna nad jezioro.Oczywiście wykąpać się. Pewnie to są już ostatki, bo woda w jeziorach jest coraz zimniejsza. Następnie wpadliśmy do mojej córki na kawę i dalej to już do domu. Niestety ale po długim czasie przytrafił się kapeć, trzeba było wymienić dętkę.Sprawnie to poszło i dalej bez żadnych niespodzianek wróciliśmy do domu.Było fajnie! Dziękuję ekipie za wspólne Kręcenie:)
    Zbiórka na przystanku autobusowym, przy PKS. © sikorski33
    Załoga podczas kąpieli;) © sikorski33
    Jezioro w Borównie.
    Rowery podczas odpoczynku;) © sikorski33
    W Starogardzie u mojej córki. © sikorski33
    Przyjechaliśmy odwiedzić i przy okazji wypić kawę.
    Na trasie. Krótki odpoczynek. © sikorski33
    Niestety,ale to już widoczek jesienny. © sikorski33
    Ja focę a ekipa cierpliwie czeka;) © sikorski33
    Naprawa roweru. © sikorski33
    Dzisiaj bez kapcia się nie obeszło:(

| 21:55 sobota, 3 września 2011 | linkuj Plumciu musi być :)
    My też, mimo, że nie rowerowo, to zażywaliśmy dużo kąpieli :)
    miesny
    | 21:14 sobota, 27 sierpnia 2011 | linkuj Borówno.. onegdaj też tam jezdziłem :) moc, pozdrawiam
    | 14:01 piątek, 26 sierpnia 2011 | linkuj Fajne te wasze "mokre czwartki":)))
    uluru
    | 08:30 piątek, 26 sierpnia 2011 | linkuj tylko nad jeziorko, ale prawie 100km wykręcone :) jeziorko sympatyczne, a widoczki też już spotykam raczej jesienne :/
    pozdrawiam
    | 21:20 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj :)))))))
    | 21:09 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj Już widzę te wpisy za rok - "krótki wypad nad Morze Czarne, żeby się wykąpać" :-)
    tunislawa
    | 20:47 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj dla takiego celu , jak kąpiel w uroczym jeziorku warte każde poświecenie ! :))))
    | 20:28 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj Taki sobie malutki wyjazd nad jeziorko aby się wykąpać :)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edzaj