• Do Kwidzyna.

Sobota, 6 sierpnia 2011 · dodano: 06.08.2011 | Komentarze 16

Na wycieczkę wybraliśmy się w piątkę.Heniek,Stasiu,Jurek,Przemek i ja. Dzisiaj mnie przegłosowali i pojechaliśmy do Kwidzyna. Nie pasowało mi, bo na tej trasie nie ma jeziora do kąpania. Nie było wyjścia i pognałem z nimi do tego Kwidzyna.Po drodze sprawdziliśmy jak idą prace nad budową nowego mostu koło Korzeniewa..Dalej to już pojechaliśmy na miejsce docelowe dzisiejszej wycieczki. Pokręciliśmy się trochę po mieście a następnie udaliśmy się na zamek który jest największą atrakcją turystyczną w Kwidzynie. Tam porobiłem trochę fotek żeby wrzucić na bloga.Po krótkim odpoczynku na rowery i do domu. A jeszcze tych kilometrów trochę zostało!
    Mimo braku kąpieli na dzisiejszej wycieczce;( można ją uznać za bardzo udaną. Dziękuję ekipie z a miłą atmosferę,oby tak zawsze:)O pogodzie nie piszę bo widać na zdjęciach.
    Żniwa idą całą parą. © sikorski33
    Na zdjęciu ja z Przemkiem.
    Dzisiejsza ekipa. © sikorski33
    Budowa mostu pod Kwidzynem. © sikorski33
    Most pod Kwidzynem – budowany most wantowy na Wiśle w ciągu drogi krajowej nr 90 pomiędzy wsią Korzeniewo w województwie pomorskim, w powiecie kwidzyńskim i wsią Opalenie w województwie pomorskim, w powiecie tczewskim.
    Przeprawa przez Wisłę w Korzeniewie. © sikorski33
    Ze względu na wysoki stan wody, jest nieczynna.
    Parafia Trójcy Świętej w Kwidzynie. © sikorski33
    Parafia Trójcy Świętej w Kwidzynie - rzymskokatolicka parafia położona w diecezji elbląskiej, w Dekanacie Kwidzyn-Śródmieście. Obejmuje swym zasięgiem dzielnicę Stare Miasto w Kwidzynie. Utworzona w 1872 przy kościele św. Trójcy jako pierwsza, po reformacji parafia katolicka w mieście. Mieści się przy ulicy Piłsudskiego. Od 1993 jest prowadzona przez ojców Franciszkanów.
    Zamek w Kwidzynie. © sikorski33
    Zamek zaczęto budować ok. 1233, ukończono w drugiej połowie XIV w. Skrzydła południowe i wschodnie zostały rozebrane w końcu XVIII w., od tego czasu wnętrza kilkakrotnie przebudowywano na potrzeby urzędów, a w latach 1855-1875 budowlę poddano rekonstrukcji. Obecnie mieści się tutaj muzeum.
    Zamek w Kwidzynie od strony zachodniej. © sikorski33
    Widok z placu przed teatrem.
    Skrzydło zamku w Kwidzynie. © sikorski33
    Ja podczas odpoczynku. © sikorski33
    Fontanna na placu przed teatrem w Kwidzyniu.Jak widać dzieciaki mają radochę-sam bym chętnie wskoczył.
    Ekipa sobie odpoczywa:) © sikorski33
    A ja pstrykam fotki.

| 08:19 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj Zamek imponującej wielkości, pięknie tam :)
    | 21:09 piątek, 12 sierpnia 2011 | linkuj Kwidzyn ładny, pamiętam, byłem tu kiedyś na Harpaganie :)
    uluru
    | 06:44 wtorek, 9 sierpnia 2011 | linkuj Piękny zamek w Kwidzynie :) jest pogoda, jest ekipa to i fajna wycieczka...szacun za ilość kilometrów, niejeden młody może pozazdrościć :]
    pozdrawiam
    | 12:26 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Miało być: :P
    Kwidzyński zamek jest przepiękny! Choć to miasto najbardziej mi się kojarzy z bardzo ostrego meczu piłki ręcznej na naszej hali z naszą drużyną ;]
    anwi
    | 19:56 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj Masz wesołe oko do robienia zdjęć. Nie wiem, w czym ty się kąpiesz, chyba w szampanie, że takie kolorowe zdjęcia Ci wychodzą :)
    miciu22
    | 16:04 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj Piękny dystans, a zamek niczego sobie.
    pioter50
    | 15:27 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj A to żeście waszmościowie dystans zrobili.Zamczysko wspaniale ukazane na fotkach.No i pogoda dopisuje, oby tak dalej.
    | 08:01 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj Jestem pod wrażeniem piękna miasta Kwidzyna! Nie znałem do tej pory tego miasta, a jest warte odwiedzenia.
    przemek1995
    | 07:41 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj Ogoda dopisała, ja jeszcze pojechałem na nocny świetlik o 21:00
    Kajman
    | 07:10 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj Zamek robi wrażenie:)
    fruzia
    | 23:14 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj Szkoda, że nie wiedziałam o planach na Kwidzyn mam zamiar w najbliższym czasie najechać ten zameczek ;)
    niradhara
    | 21:21 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj W górach ciągle pada, więc nieprędko poziom wody opadnie :(
    fotoaparatka
    | 20:47 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj Piękny ten zamek :)
    | 20:39 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj Fajna wycieczka, na tym zamku ostatnio byliśmy 11 lat temu:)))), ale kilometrów nakreściliście w ten upał:))))szok!!! Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aoree