• Do Borówna nad jezioro.

Czwartek, 4 sierpnia 2011 · dodano: 04.08.2011 | Komentarze 7

Pogoda wspaniała, więc razem z Heńkiem i Stasiem wybraliśmy się nad jezioro w Borównie.Po drodze w Starogardzie zgubiliśmy Stasia, więc dalej pojechaliśmy we dwójkę.W Żabnie wpadliśmy na kawę do mojej córki.Dalej to już pognaliśmy nad jezioro. Tam opalanko i kąpanie.Pogoda wspaniała tak że nie chciało się wracać. Nie było jednak innego wyjścia i przyszedł czas na powrót do domu. Jeśli chodzi o Stasia to dotarł szczęśliwie do domu. Wycieczka superacka:)
    Poranek nad jeziorem Rokickim. © sikorski33
    Tutaj czekaliśmy ze Stasiem na Henia -miał dojechać po zjedzeniu śniadania. Doczekaliśmy się:)
    W drodze nad jezioro w Borównie. © sikorski33
    Po drodze zatrzymaliśmy się u mojej córki na kawie. Mieszka w Starogardzie Gd.
    Dzisiejsze miejsce docelowe wycieczki. © sikorski33
    Leśna ścieżka rowerowa. © sikorski33
    Okolice Borówna.

uluru
    | 06:42 wtorek, 9 sierpnia 2011 | linkuj Wow, ile rowerów nad wodą, no i jaka ładna plaża i ten kolor jeziorka :))
    Taka pogoda to teraz marzenie każdego rowerzysty :]pozdrawiam
    | 12:28 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Z wody trzeba korzystać, szczególnie gdy pogoda dopisuje! :)
    A ta ostatnio, to nie bardzo służy rowerzystom :(
    pioter50
    | 17:59 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj Nigdy bym nie uwierzył, że obyło się bez kąpieli :).Fajne fotki, jak zawsze.
    | 20:37 piątek, 5 sierpnia 2011 | linkuj Jeśli woda cudowna to i chyba kąpiel była :)
    | 13:08 piątek, 5 sierpnia 2011 | linkuj Super wycieczka:)))))
    Kajman
    | 19:49 czwartek, 4 sierpnia 2011 | linkuj Właśnie zastanawiałem się czy była kąpiel:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylwul