• Kręcenie po lesie.

Wtorek, 2 sierpnia 2011 · dodano: 02.08.2011 | Komentarze 8

Wybrałem się dzisiaj pojeżdzić po lesie Rokickim.Przy okazji pochodziłem trochę za grzybami.O dziwo nawet trochę znalazłem:) Tak że był obiadek z świeżymi podgrzybkami.Fajnie się dzisiaj jeżdziło. W lesie było sucho a do tego przez drzewa świeciło słoneczko. Relaksik udany. Dzisiaj zdjęcia zrobione w lesie.
    Leśna droga. © sikorski33
    Leśny trakt. © sikorski33
    Pamir odpoczywa a ja ganiam za grzybami;) © sikorski33
    Leśny widoczek;) © sikorski33
    Ktoś popijał w tym miejscu Żubra. Leśna wódka-hi, hi.A może leśne zwierzęta zrobiły sobie balangę;)

| 12:27 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Uwielbiam jeździć po lasach, jednak robactwo chce mnie zawsze zjeść :/
    Mi się wczoraj udało pokręcić po lasach Roztocza :)
    dornfeld
    | 21:34 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj Kocham grzybobranie jak są grzybki, wszystkie pałace i inne atrakcje muszą poczekać.
    angelino
    | 05:33 czwartek, 4 sierpnia 2011 | linkuj u nas brzydko było, też bym się napił na taką pogodę, ale butelki bym nie zostawił :-)> ....
    | 21:52 środa, 3 sierpnia 2011 | linkuj Grzybobranie z rowerkiem, fajny las widać, że bez błotka :)
    | 20:58 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Dzisiaj była super pogoda:))) No ciekawe co z tym Żubrem....hihi
    | 19:54 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Pięknie Ci słoneczko zagrało na fotkach :)
    miciu22
    | 19:52 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Jakbym wjechał do lasu, to bym się utopił- non stop lało przez 2 dni.
    tunislawa
    | 19:02 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj piękny las ! Też uwielbiam takie wypady ! Pozdrawiam serdecznie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kapot