• Do kolegi na wieś- pogaduchy;)

Czwartek, 12 maja 2011 · dodano: 12.05.2011 | Komentarze 8

Dzisiaj wybrałem się do kolegi na pogaduchy i kawkę. Byłem też ciekawy jak wygląda u niego ogródek. Mieszka na odludziu i zawsze jest szczęśliwy jak ktoś go odwiedzi.Pracowaliśmy razem na statkach rybackich( dalekomorskich).Tak ze spędziłem dzionek na rowerku i pogaduchach.Dzisiaj słońca było bardzo mało, nawet popadywał deszcz.Jednak było ciepło i bezwietrznie. Wypadzik udany:)
    Pole rzepakowe. © sikorski33
    W drodze do kolegi na wieś. © sikorski33
    Ja i Magnolie. © sikorski33
    Kwitnący świerk Syberyjski. © sikorski33
    Świerk rośnie u kolegi na wsi. To jago zamiłowanie-ma wiele odmian świerków na swojej działce.
    Ja na hamaku-nawet wygodnie:) © sikorski33

pioter50
    | 04:47 sobota, 14 maja 2011 | linkuj Po trasie relaks się należy.
    Kajman
    | 07:36 piątek, 13 maja 2011 | linkuj Właśnie, czas rozwiesić hamak:)
    | 23:12 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Fajna koszulka, dobrze się komponujesz na polu rzepakowym :)
    kamiloslaw1987
    | 21:39 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Ciekawy świerk. A o hamaku to ja marzę:]
    | 21:17 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Dzięki rzepakowi nasze polskie wsie wyglądają przepięknie o tej porze roku :)
    Widać u kolegi pełen relaks.... hamaczek i te sprawy :D SUPER!
    Nie wiedziałem, że pracował Pan na statkach :). Zawsze mnie interesowało jak to jest :)
    | 18:21 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj No dokładnie, gdyby nie kask to trudno byłoby Pana dojrzeć hehe! Na tym hamaczku to mega wypas relaksik :-))) Fajnie tak spotkać się z kumplem na wsi, ja też często odwiedzam kolegę co mieszka w samym środku puszczy.
    | 17:30 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Pełen relaks:)))))) Fajnie sie wpasowałeś w to żółte tło:))))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oispi