• Wypad na Wyspę Sobiszewską.

Sobota, 14 maja 2011 · dodano: 14.05.2011 | Komentarze 17

Dzisiaj wybraliśmy się zwiedzić Wyspę Sobieszewską. Na zbiórkę przyjechało siedmiu kolegów.Najpierw udaliśmy się do Przejazdowa jadąc Szlakiem Mennonitów. Po dradze Stasiu miał awarię roweru,udało się jednak ją usunąć. Dalej dotarliśmy na wyspę gdzie po krótkim posiłku pojechaliśmy szlakiem rezerwatu Ptasi Raj. Dalej pojechaliśmy szlakiem turystycznym nad morze.Nawet dla relaksu pochodziliśmy w morzu-(woda jest jeszcze zimna) Następnie już przez Przegalinę i Kiezmark pognaliśmy do domu. Pogoda i wycieczka wspaniała! Dziękuję moim kompanom za wspólne kręcenie:)
    Szlak Mennonitów. © sikorski33
    Pamiątka z nad morza. © sikorski33
    Woda jest jaszcze zimna. © sikorski33
    Przekop Wisły w Świbnie. © sikorski33
    Tablica upamiętnia 110-lecie powstania Wyspy Sobieszewskiej.
    Śluza Przegalina. © sikorski33
    Dzisiejsza ekipa. © sikorski33
    Powrót do domu. © sikorski33
    Ostatni postój przed Tczewem;) © sikorski33
    Ja myślę że to jednak nie nasze piwo hi hi.

angelino
    | 10:39 środa, 18 maja 2011 | linkuj wszystko mi się podoba, i bardzo ostatni postój .... Jeżdżę raczej samotnie, ale w dobrej kompanii też jest przyjemnie.
    krzara
    | 21:15 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj W planach ale dalekich też chcę się wybrać rowerkiem nad morze. Najbliższą plażę mam równo 500 km ode mnie z Częstochowy. Oczywiście przez Tczew.
    fruzia
    | 21:13 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj setka za setką a nogi dalej kręcą :) jestem pełna podziwu. Pozdrawiam
    | 21:28 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Nad morze wymoczyć nogi, a zdawałoby się, że 100 km to daleko :)
    uluru
    | 20:50 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Super wycieczka ;) pogoda cudo no i morze ;))) o matko marzy mi się zanurzyć choć palec ;] zazdroszczę takiej jego bliskości ;)
    causeilovemybike
    | 20:01 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj towarzystwo jest, pogoda jest, trasa jest, nic, tylko jeździć! Gratuluję i pozdrawiam;0
    Dario
    | 18:23 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Morze to jest jednak piękny cel wycieczki. Ja dziś nie dojechałem do Śniardw; wstyd .
    funio
    | 18:04 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj ...bezcenne!:)
    | 18:03 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Rower i morze...
    Janusz507
    | 16:10 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Super zdjęcia i ekipa.Pozdrawiam.
    anwi
    | 10:25 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Jeszcze trochę i do morsów przystąpisz. Kąpiel w morzu teraz to prawdziwe wyzwanie.
    Kajman
    | 07:30 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Mocna ekipa:)
    Fajną pogodę mieliście, w górach tak dobrze nie jest:(
    | 22:27 sobota, 14 maja 2011 | linkuj Zdjęcia super, niektóre miejsca są mi dobrze znane:)))) Pogoda dopisała noi oczywiście towarzystwo - ostatnia fota powala z nóg:)))))))))))))) Pozdrawiam
    | 22:20 sobota, 14 maja 2011 | linkuj Ehhh co ja bym dał, żeby mieć tak blisko do morza.... Widzę, że ekipa dość liczna do rowerowania :-) Ale fakt faktem, z taką grupką to nie czuje się pewnie dystansu w nogach. Zdjęcia bardzo ładne i ciekawe, a mnie jak zwykle najbardziej podobają się znad Bałtyku i Wyspy Sobiszewskiej.
    kamiloslaw1987
    | 21:24 sobota, 14 maja 2011 | linkuj Gratuluję setki i towarzystwa:) Na drugim zdjęciu mostek przypomina miniaturkę mostu JP II w Puławach:]
    | 20:41 sobota, 14 maja 2011 | linkuj Piękna wycieczka :)
    Widać towarzystwo dopisało! Zdjęcia jak zawsze super :).
    Oby tak dalej!
    No i gratulacje z kolejnej setki :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atorz