• Krótki wiosenny relaksik na rowerze.

Środa, 11 maja 2011 · dodano: 11.05.2011 | Komentarze 11

Pogoda dzisiaj była tak wspaniała że musiałem chociaż trochę pojeżdzić na rowerze. Wybrałem się na krótki rekonesans poza miasto.Jak pięknie jest już nad jeziorami i w lesie:) Wiosna jest jednak piękna!
    Uroki wiosny. © sikorski33
    Wiosenny krajobraz. © sikorski33
    Samotny biały łabędż. © sikorski33
    Wiosenny widoczek. © sikorski33
    Dzisiaj wędrowałem po takich drogach. Dopisało mi dzisiaj szczęście, bo znalazłem na drodze cały wagon(6 dwulitrowych butelek napoju).Pewnie wypadły z samochodu.Na te upały jak znalazł:) Zapakowałem na rower i już pojechałem do domu.

| 23:21 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj wiosna jak lato, fajne foty :)
    anwi
    | 16:10 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Gęba sama się śmieje do takich zdjęć. Pozdrawiam.
    | 15:11 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Nie wie Panie Marku co Pan robi z tymi zdjęciami, ale są one świetne :)
    Gorące pozdrowienia :)
    emonika
    | 12:23 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Ehhhh wspaniałe zdjęcia, wspaniałe miejsca. :)
    A i jakiś "prowiant" się znalazł :)
    Kajman
    | 06:30 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Zaskakują takie prezenty od losu:)
    angelino
    | 06:20 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Ja też wczoraj na taką krótką przejażdżkę się wybrałem, no ale tak pięknie nie było :-(>, ;-)>.
    | 22:50 środa, 11 maja 2011 | linkuj Znane tereny, pozdrawiam. Fajne fotki:)))))
    | 21:42 środa, 11 maja 2011 | linkuj To był dar z niebios, abyś pojechał jeszcze ze 200km. podziwiając piękną wiosnę :-)))
    kamiloslaw1987
    | 20:15 środa, 11 maja 2011 | linkuj Też chciałbym znaleźć jakiś napój jak jeżdżę:]
    | 19:41 środa, 11 maja 2011 | linkuj Śliczne fotki :)
    a do tego szczęściarz ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser