• Majowa wycieczka z większą ekipą.

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 14

Dzisiaj zebraliśmy się większą ekipą.Po chwilowej naradzie wybraliśmy trasę wzdłuż Wisły.Najpierw pojechaliśmy przez Białą Górę do Korzeniewa.W Korzeniewie przeprawiliśmy się promem przez Wisłę do Opalenia. Następnie (niestety ale już pod silny wiatr) skierowaliśmy się na Gniew i dalej już do Tczewa. Wycieczka udana,pogoda wspaniała ale w drodze powrotnej wiatr dał nam mocno popalić-60km. Jak dojechałem do domu to pierwsze kroki skierowałem do wanny.Dzięki niej doszedłem do siebie.Było to zmęczenie, ale pozytywne. Ogólnie było fajnie:)
    Ekipa która towarzyszyła mi na dzisiejszej wycieczce. © sikorski33
    Rezerwat przyrody-Nadleśnictwo Kwidzyn. © sikorski33
    Droga prowadząca przez rezerwat przyrody. © sikorski33
    Biała Góra © sikorski33
    Śluza w Białej Górze-od strony Wisły. © sikorski33
    Zantyr-Biała Góra. © sikorski33
    Zantyr -to nazwa dawnego grodu z okresu wczesnego średniowiecza.
    Krótki odpoczynek przed dalszą trasą. © sikorski33
    Droga dojazdowa na przeprawę promową w Korzeniewie. © sikorski33
    Na przeprawie promowej przez Wisłę. © sikorski33
    Ja na promie:) © sikorski33
    Przeprawa promowa przez Wisłę-Korzeniewo. © sikorski33
    Widoczek z promu na przystań w Korzeniewie.
    Dzisiaj na trasie mieliśmy kilka takich górek. © sikorski33
    Panorama Gniewu. © sikorski33
    Podczas powrotu przejeżdżaliśmy przez miasto Gniew. W oddali widać zamek. Zamek w Gniewie – krzyżacki zamek na planie czworoboku. Zbudowany pod koniec XIII i w 1. połowie XIV wieku był najpotężniejszą twierdzą zakonu na lewym brzegu Wisły, stanowił siedzibę komtura.
    Ostatni postój na trasie. © sikorski33
    Już niedaleko do domu:)

uluru
    | 12:26 środa, 11 maja 2011 | linkuj Gratuluję setki ;)) aż podziw bierze i szacunek, szczególnie, że to po chorobie ;] widoczki cudne...a i ja po pierwszej dłuższej jeździe od razu wskoczyłam do wanny z bąbelkami ;)))
    pioter50
    | 18:27 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Konkretny dystans, panorama Gniewu ekstra.No i na pierwszej fotce ekipa jak się patrzy.
    sastre19
    | 12:50 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Taka wycieczka mnie ominęła, ale co zrobić jak się ma szkołę w weekendy. Za to w przyszłą sobotę jadę napewno :)
    dornfeld
    | 09:02 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Piękne tereny. Pomimo róźnych niedogodności dla rowerzystów Polska jest najładniejsza.
    Dario
    | 07:00 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Przekroczyć setkę to jednak dopinguje, Bardzo podoba mi się panorama Gniewu. No i fajna ekipa. Ja jeżdżę z samymi kobietami. Tak wyszło. Też jest pięknie. A setkę też kiedyś łykniemy, z koleżankami.
    Jocker
    | 21:05 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Pięknie- Gniew - byłem tam ostatnio motocyklem- gratuluję dystansu i pogody - pozdrawiam.
    emonika
    | 19:13 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Przepiękna wycieczka - gratulację.
    Zdjęcie super.
    Fakt - zmęcznie czasem bywa takie "przyjemne" :)) ale tylko chyba po rowerze.
    Pozdrawiam
    niradhara
    | 19:13 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Piękna wycieczka, no i kolejna setka :)
    Kajman
    | 09:39 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Po chorobie taki dystans, nieźle:)
    Patrząc na foty warto było:)
    | 22:54 sobota, 7 maja 2011 | linkuj No super trasa, my dzisiaj pojeździliśmy późnym popołudniem i tak dosyć leniwie:)))) Pozdrawiamy
    | 22:20 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Wycieczka na medal, kapitalna śluza w Białej Górze, przeprawa promem, piekne widoki, i co najważniejsze słonecznie, choć trochę dmuchało, ale w takim peletonie, można się zawsze gdzieś schować :)
    miesny
    | 22:09 sobota, 7 maja 2011 | linkuj niezły dystans
    | 20:46 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Piękne zdjęcia po prostu. Gniew super się prezentuje na tym wzniesieniu. Jeśli chodzi o wannę, to witaj w gronie hehe, bo ja również po większych eskapadach od razu idę się w niej położyć i czuję wtedy taki relaks i odprężenie i satysfakcję z przejechanego dystansu :-) Gratuluję setki swoją drogą!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa amiie