• Wiosenny wypad nad morze.

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 23.04.2011 | Komentarze 15

Dzisiaj wybraliśmy się naszą grupą rowerową nad morze do miejscowości Jantar.Na zbiórkę stawiało się siedmiu chętnych do pokonania tej trasy.Podczas wycieczki mieliśmy dwa przymusowe przystanki na wymianę przebitych dętek.Jednym z pechowców który złapał gumę byłem ja:( Pogoda wspaniała, nie licząc silnego wiatru który przeszkadzał w drodze nad morze.Powrotna droga już bez przeszkód, z wiatrem do domu-szybkość w granicach 30km na godz. Wycieczka udana:)
    Krótki postój przy sklepie. © sikorski33
    Wymiana dętki w rowerze Jurka. © sikorski33
    Kierunek naszej dzisiejszej jazdy. © sikorski33
    Krótki odpoczynek w drodze do Jantaru. © sikorski33
    Wreszcie dotarliśmy do Jantaru. © sikorski33
    Wreszcie nad morzem. © sikorski33
    Morze ,plaża i ja;) © sikorski33
    Omawianie trasy powrotnej do Tczewa. © sikorski33

| 16:02 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj I jak tam zdrówko u Pana? Przeszło już przeziębienie?
    | 19:56 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Ładny dystans, jak widać, niezła ekipa razem kręci :)
    Powodzenia na szlakach rowerowych
    uluru
    | 06:17 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Zazdroszczę takiej bliskości morza, bo je uwielbiam i całymi dniami mogłabym nad jego brzegiem siedzieć ;] a Jantar sam w sobie jest piękny..
    wycieczka fantastyczna..już mi się chce wakacji ;)
    pozdrawiam
    Dario
    | 20:19 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj A nam, w niedzielę palmową zabrakło do setki 8 kilometrów. Panie, które ze mną jechały były strasznie zawiedzione, bo 100, jakby nie patrzył, brzmi dumnie! W każdym bądź razie, gratulacje!
    angelino
    | 20:11 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj pomarzyć ...
    pioter50
    | 10:00 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Wypad nad morze ekstra i fotki, że chciałoby się obrać tamten kierunek.Niestety, ode mnie jest trochę dalej nad morze.Że też nie można mieć i morza i gór w zasięgu roweru.
    | 20:04 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Ambitna wycieczka, ale z taką ekipą, to setka jak przejażdżka po okolicy :)
    | 13:12 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Wspaniała wycieczka, no i 100 :D
    Bardzo zazdroszczę :)
    Ja wczoraj przejechałem po szkłach z rozbitego słoika. Wkurzyłem się. Powyciągałem z opony powbijane odłamki i o dziwo, powietrze nie uszło :). Ale i tak wożę dętkę i jeszcze łaty, tak w razie "wu" :)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego na Święta życzę :)
    adam88-removed
    | 06:26 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Świetna wycieczka, i na dodatek w tak dużym gronie :) Aż normalnie przypomniało mi się dzieciństwo gdy jeździłem co roku z rodzicami do Jantara ;] Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !
    | 20:54 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Boże kochany, gdybym miał tak blisko można powiedzieć do morza to jeździłbym tam chyba co dzień! Uwielbiam Bałtyk i to o każdej porze. Zazdroszczę bliskości i gratuluję pokonanej setuchny :-)
    kamiloslaw1987
    | 20:49 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj No to gratuluję setki i fajnej wycieczki:) A współczuję laczka...
    | 20:00 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Ale fajnie mieliście:))))
    dornfeld
    | 19:50 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Super wycieczka. Gratulacje.
    sastre19
    | 18:28 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Było git ;D Za tydzien też jadę :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciao