• Wiosenny wypad za miasto.

Środa, 20 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 9

Przy tak pięknej pogodzie, grzechem by było siedzieć w domu. Po śniadaniu zapakowałem środki do czyszczenia roweru i pojechałem najpierw nad jezioro Rokickie.Tam zrobiłem serwis mojemu Kellysowi. Nad jeziorem spotkał mnie Andrzej który też nie mógł wysiedzieć w domu i wybrał się na rower, tak że w dalszą trasę wybraliśmy się razem. Pokręciliśmy się po lesie a następnie pojechaliśmy w kierunku Swarożyna, dalej drogą krajową 22 w kierunku Malborka. Na wysokości Bałdowa, Andrzej pojechał do domu a ja już sam do Kończewic i przez Lisewo do domu. Po drodze wpadłem jeszcze na cmentarz, zrobić porządek na grobie mamy. Wycieczka przy tak pięknej pogodzie była okey.
    Wiosenne połowy. © sikorski33
    W oczekiwaniu na pucowanie;) © sikorski33
    Testowanie roweru po czyszczeniu i ustawieniu przerzutek. © sikorski33
    Andrzej którego spotkałem dzisiaj na trasie. © sikorski33
    Andrzeja spotkałem dzisiaj nad jeziorem Rokickim. Pokręcił dzisiaj trochę ze mną ,ale odłączył się na wysokości Bałdowa a ja pognałem już samotnie dalej.

sikorski33
    | 21:07 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Mam obniżony o jeden ząbek.Tak jest mi najwygodniej.
    angelino
    | 18:19 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj rowerek błyszczy, dziób siodła masz tak obniżony, czy to złudzenie?
    uluru
    | 06:40 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Pozazdrościć tylko okazji do kręcenia w ciągu dnia ;) no i nie ma to jak czysty rower..ja też za swój muszę się wziąć ;]
    ach te Kellysy mają coś w sobie...
    kamiloslaw1987
    | 21:27 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Nie ma to jak czysty rower:]
    | 20:40 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Kellysek pięknie wygląda w wiosennym słoneczku :)
    Pozdrawiam :)
    | 20:18 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Dbasz o sprzęcior :)
    Patrząc po waszych strojach, to upału raczej nie było.
    | 19:11 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Pogoda super, cieplutko dzisiaj było:)))) Jak zwykle super!!!
    anwi
    | 17:44 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Wycieczka okey, rzeczywiście. Pozazdrościć.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa empot