• Rajd rowerowy -W poszukiwaniu wiosny.

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 12

Rajd został zorganizowany przez Lokalną Organizację Turystyczną Kociewie z siedzibą w Tczewie.Tematem przewodnim było poszukiwanie wiosny i oficjalne otwarcie sezonu rowerowego w naszym mieście.Wśród uczestników rajdu były dwie rowerzystki oraz dołączyli do nas dwaj koledzy ze Starogardu GD. Podczas odpoczynków organizowane były konkursy z nagrodami.Pogoda wspaniała,humory dopisywały tak że wszyscy wróciliśmy z wycieczki w doskonałych nastrojach:)
    Zbiórka na placu papieskim. © sikorski33
    Krótki odpoczynek. © sikorski33
    Uczestnicy wycieczki na trasie wiodącej przez las. © sikorski33
    Dwie Rodzynki wśród nas. © sikorski33
    Odpoczynek w lesie- nadleśnictwo Boroszewo. © sikorski33
    Naprawa czarnego łabędzia Asi. © sikorski33
    Asia nadzoruje naprawę swojego roweru.
    Na trasie dzisiejszej wycieczki. © sikorski33
    Znależliśmy wiosnę w lesie. © sikorski33
    Pogaduchy w trakcie posiłku-nadleśnictwo Bukowiec. © sikorski33
    Korzenne cudaki:) - nadleśnictwo Boroszewo. © sikorski33
    Zdjęcie zrobione w ogródku leśniczówki.
    Pamiątkowe zdjęcie uczestników dzisiejszej wyprawy. © sikorski33

uluru
    | 06:30 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Super wycieczka w większym gronie. Też wybierałam się na podobną, ale niestety poprzedniego dnia nieco przyszalałam..i nie dałam rady ;/ ale nic straconego, bo ośrodek sportu w Puławach organizuje cyklicznie takie "rajdy" :)
    piękna wiosna w lecie i w dodatku znaleziona a taką fajna towarzyszką..kobiety to jednak są nadal atrakcją, kiedy zasiadają na rower ;]
    pioter50
    | 16:56 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj Bardzo fajna wycieczka no i wiosna znaleziona razem z rowerzystką ;).Mnie najbardziej podoba się ta biesiada przy wspólnym stole :)Takie klimaty lubię.
    | 14:49 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj Ładna Ta Wiosna :)
    miesny
    | 21:30 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj wiosna na Kociewiu w pełni..
    dornfeld
    | 20:42 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Super wycieczka.
    | 17:40 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Piękna sprawa takie rajd! Jak ja zazdroszczę :)
    Zdjęcia oczywiście pierwsza klasa :).
    Byłem jednym z członków założycieli LOT'u w Mielcu. Skończyło się potem na dwóch spotkaniach organizacyjnych :/. Widać u was ma kto dbać i ludzie mają chęci :)
    angelino
    | 17:01 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Fajna grupa, fajna pogoda, fajna trasa i fajne zdjęcia. I ilu mechaników przy maszynie Pani ... Asi :-)>
    Jocker
    | 22:34 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Super wyjazd, w grupie inaczej się jedzie.
    | 22:23 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Kiedyś jeździłem na podobne rajdy. Zawsze jest wtedy miła atmosfera i kilometrów się nie odczuwa. Bardzo ładne wiosenne widoki.
    kamiloslaw1987
    | 21:50 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj U mnie MOSiR organizuje podobne rajdy:) Fajna wycieczka:)
    | 20:12 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Super wiosenna wycieczka w fajnym towarzystwie miłośników dwóch kółek:)))) Fajnie foteczki wyszły...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewa