• Niedziela po terenach wiejskich i leśnych.

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 10.04.2011 | Komentarze 11

Dzisiaj mimo silnego wiatru wybrałem się z Asią i Wieśkiem pokręcić po lasach i wioskach.Udało nam się wreszcie natrafić na pierwsze bociany w naszej okolicy.Oczywiście musiała odbyć się sesja zdjęciowa dla upamiętnienia tego wydarzenia.Pogoda superacka, tylko wiatr dał nam trochę popalić. Ogólnie wycieczka udana:)
    Na dzisiejszej trasie. © sikorski33
    Współuczestnicy dzisiejszej wycieczki:) © sikorski33
    Na leśnej drodze. © sikorski33
    To już powrót do domu- wiatr daje nam popalić. © sikorski33

| 12:23 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj No normalnie lato w środku wiosny :)
    MKTB
    | 16:14 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Niesamowicie wiosenne te zdjęcia :)
    anwi
    | 20:01 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Rzeczka urokliwa, bociany i wierzby też. Sielsko i anielsko. Trochę pieprzu pewnie ten wiatr dodał, u nas też bardzo wiało.
    niradhara
    | 14:44 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Bardzo zachęcający punkt znaleźliście :D
    | 21:08 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Wycieczka była superowa i spontaniczna:))))) Bardzo się ucieszyłam na widok bicianów:))) Fajne te fotki wszystkie
    fredziomf
    | 20:58 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Fotka na moście i rzeczka, jak to się mówi,wyszły najbardziej słitaśnie.
    | 20:38 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Zdjęcia piękne, ale Pani Ania bije je na łopatki urodą :-)
    Autochton
    | 20:29 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Ja na bociany trafić nie mogę, ale najważniejsze, że pogoda sprzyja wypadom! :)
    | 20:15 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Jak zawsze fajne, takie soczyste zdjęcia :)
    Fajna wycieczka :). Ja na razie jednego boćka widziałem i to w locie. Co oznacza ponoć, że będę miał dobry rok :D
    U nas wiało i paskudnie było :/. Ale na wieczór wszystko przeszło :)
    angelino
    | 20:13 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj piękne tereny, macie gdzie jeździć, jakość zdjęć jak zwykle znakomita.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chorz