• W odwiedzinach u kolegi na wsi.

Wtorek, 5 kwietnia 2011 · dodano: 05.04.2011 | Komentarze 13

Dzisiaj wybrałem się z Heniem w odwiedziny do mojego kolegi mieszkającego na wsi-Mątowy Wlk. Po wypiciu kawki i pogaduchach pojechaliśmy nad Wisłę po bazie i zielone gałązki-to było na zamówienie naszych pań. Na chwilę wstąpiłem do sklepu rowerowego a dalej to już do domu na obiad. Pogoda dopisała,wycieczka udana.
    U kolegi na wsi. © sikorski33
    Oczko wodne w ogródku.
    Wiosna w ogródku. © sikorski33
    Pogaduchy przy kawce na świeżym powietrzu. © sikorski33

MKTB
    | 17:49 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj ... no i ten muzyczny deser ! To lubię :)
    robin
    | 20:59 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Obym miał tyle chęci i siły na emeryturze co TY. Trzymamy się i jeździmy dalej.

Pozdrowienia z Krakowa
    | 10:01 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Widać u kolegi pełna kulturka, nie to co na moich wsiokach :)
    PozdROMET :)
    pioter50
    | 16:45 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Zielono, jak na wiosnę...no tak, wiosna to przecież :) a panie pewnie były szczęśliwe, z powodu dostarczonych bazi.
    | 23:20 wtorek, 5 kwietnia 2011 | linkuj Trzech facetów i pies,zarąbiaste foto :)
    kamiloslaw1987
    | 21:00 wtorek, 5 kwietnia 2011 | linkuj A czy w oczku są jakieś rybki? U mnie wszystkie albo wymarzły albo kot wyłapał...
    Abovo
    | 20:27 wtorek, 5 kwietnia 2011 | linkuj Wszedzie widać wiosnę i w ogródku i przy stoliku:-) Pozdarwiam:-)
    | 20:25 wtorek, 5 kwietnia 2011 | linkuj No piękny wypadzik:))) W Mątowach jest fajny kościółek:))) Foteczki fajowskie
    anwi
    | 19:04 wtorek, 5 kwietnia 2011 | linkuj Zbiorowa fotka z pieskiem bardzo przypadła mi do gustu. Pozdrawiam.
    uluru
    | 18:37 wtorek, 5 kwietnia 2011 | linkuj Wycieczka w odwiedziny a tu 40 kilosów ;-) bardzo podobaja mi się takie mał wypadziki ;D
    pozdrawiam
    | 18:00 wtorek, 5 kwietnia 2011 | linkuj Widzę, że chwyta Pan życie całymi garściami! I to jest piękne :-) Gdy będę już w Pana wieku to z pewnością będę naśladował biker'a sikoski33!!! Zdrówka życzę!
    angelino
    | 17:59 wtorek, 5 kwietnia 2011 | linkuj piesek fajnie z Wami pozuje, stoliczek oryginalny.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wstaw