• Samotnie po lesie i bezdrożach.

Wtorek, 29 marca 2011 · dodano: 29.03.2011 | Komentarze 10

Dzisiaj znowu samotnie.Rano podzwoniłem, ale nikogo nie udało mi się namówić na wypad rowerowy. Wybrałem dzisiaj trasę po leśnych i polnych drogach..Na trasie porobiłem kilka fotek, po za tym nic ciekawego się nie działo. Pogoda dopisała, jedynie wiatr trochę dokuczał.Teraz kilka fotek z dzisiejszej wycieczki.
    Z rowerem na tle jeziora:) © sikorski33
    Leśne przeszkody po silnych wiatrach. © sikorski33
    Skutki wiosennych wiatrów. © sikorski33
    Leśny trakt. © sikorski33
    Efekty pracy drwali. © sikorski33
    Las po zimowych roztopach. © sikorski33
    Teraz mały przelocik-10km. drogą krajową, nad Wisłę i dalej polnymi drogami i bulwarem do Tczewa.
    Na dzisiejszej trasie- wiejska droga. © sikorski33
    Teraz, do domu na obiadek.

| 21:48 środa, 30 marca 2011 | linkuj Dziękuję za miłe słowa, rzeczywiście, u nas widać powolutku wiosnę. Piękne fotografie na leśnych ścieżkach :)
    kamiloslaw1987
    | 18:52 środa, 30 marca 2011 | linkuj Aj ile drewna by było na zimę:)
    angelino
    | 17:48 środa, 30 marca 2011 | linkuj terenowe foty, super. Sony faktycznie znakomity, a fotograf na "5" +.
    pioter50
    | 17:21 środa, 30 marca 2011 | linkuj Naprawdę świetne ujęcia.Szkoda tych zwalonych drzew, tych ściętych też...
    | 23:41 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Uwielbiam żywiczny zapach pociętych sosnowych pni. Zdjęcia jak zwykle świetne i ciekawe :)
    | 21:31 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Super wycieczka :)
    Te wykroty leżące na drodze imponujące. Wiatr potrafi położyć nawet najsilniejsze drzewo.
    Mi się samotnie jakoś nie chce jeździć.... tzn. Chcę, ale się boję, jakiś taki strach wewnętrzny we mnie siedzi.... Chyba muszę się na nowo przyzwyczaić do roweru i drogi :)
    Fajne polodowcowe rozlewisko ;), u nas takich pełno, gdyż boberki się namnożyły :)
    | 20:06 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Super lasy, podobnie jak u mnie :-) Ale tam wiało, że aż drzewa z korzeniami powyrywało!
    anwi
    | 20:04 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Fotki śliczne, zwłaszcza ta ostatnia- jak z bajki :)
    | 18:32 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj No pięknie, już robi się znowu coraz cieplej :)))))) Fotki jak zwykle są pełne uroku 6+. Pozdrawiamy

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ispie