• Wiosenna wycieczka.

Środa, 23 marca 2011 · dodano: 23.03.2011 | Komentarze 13

Dzisiaj nie udało mi się nikogo namówić na wyjazd. A ponieważ od rana była piękna pogoda, napełniłem bidon nektarem wieloowocowym i w trasę. Wybrałem się dzisiaj do lasu, bo dawno mnie tam nie widziano he,he. Ku mojemu zdziwieniu w lasach suchutko, tak że można spokojnie już jeżdzić. Pokręciłem się trochę po lesie i przy okazji porobiłem fotki, ukazujące budzenie się wiosny. Po wyjeżdzie z lasu to już na szosę i trochę kręcenia kilometrów z szybkością 30-40 km na godzinę. Noga dzisiaj nawet ładnie podawała:) Jednak na kołach 28 cali to jest inna jazda. Teraz kilka fotek z dzisiejszej wycieczki.
    Droga wzdłuż kanału Młyńskiego-Okolice Tczewa. © sikorski33
    Wiosenny krajobraz. © sikorski33
    Piękna parka białych łabędzi:) © sikorski33
    Pozostałości po zimie. © sikorski33
    To pewnie ja, w lesie;) © sikorski33
    Leśne widoki na dzisiejszej wycieczce. © sikorski33
    W oddali widać znikających rowerzystów.
    Jak widać na zdjęciu, można już śmigać po lasach. © sikorski33
    Pogoda super i było fajne kręcenie;)

angelino
    | 18:51 sobota, 26 marca 2011 | linkuj ślicznie tam u Ciebie. Masz mały statywiK? bo widzę Cię często na zdjęciach z wypraw. Ja sobie kupiłem za 9 zł takiego maluszka z drucianymi nóżkami - bardzo fajny się okazał.
    Ritha
    | 21:16 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Piękna wycieczka, słonecznie a i skoro w lasach sucho to już sama przyjemność. :)
    | 20:47 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Znana mi trasa:)))) Piękne foty 6+
    | 09:17 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Terenowo, fajnie pośmigać, też muszę się wybrać do lasu :) A lód jeszcze się trzyma, niezła lodówka :)
    | 22:53 środa, 23 marca 2011 | linkuj No rzeczywiście w lesie suchutko. Ale w lesie to nawet lepiej jeździć bo wiatr tak nie wieje.
    | 22:07 środa, 23 marca 2011 | linkuj No teraz to i u Pana widać wiosnę :)
    Jak zawsze zdjęcia mnie zachwycają, szczególnie ta naturalność kolorów :)
    Super!
    kkkrajek18-remov
    | 21:15 środa, 23 marca 2011 | linkuj No ładne widoczki :) Słońce kusi do jazdy :)
    uluru
    | 21:07 środa, 23 marca 2011 | linkuj Piękne tereny do jazdy i jaka piękna już wiosna ;-)
    fotoaparatka
    | 19:02 środa, 23 marca 2011 | linkuj piękne tereny do kręcenia :) Ja też dziś ze dziwieniem stwierdziłam, że coraz mniej błota na szlakach, pozdrawiam
    Kajman
    | 18:27 środa, 23 marca 2011 | linkuj U nas w lesie jest jeszcze sporo błota, a wyżej śnieg:(
    Jocker
    | 18:24 środa, 23 marca 2011 | linkuj Duże koła robią swoje, pogoda rzeczywiście dziś dopisywała i już sucho jest - tam gdzie nie padało (:
    pioter50
    | 18:22 środa, 23 marca 2011 | linkuj Piękne leśne tereny i chyba suche te leśne drogi.W naszych lasach jeszcze sporo błota jest.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ytuma