• Dzisiaj z Heniem i Staszkiem po Kociewiu.

Poniedziałek, 21 marca 2011 · dodano: 21.03.2011 | Komentarze 7

Ponieważ Staszek i Heniek nie mogli jechać w niedzielę,wybraliśmy się więc dzisiaj na wspólne kręcenie.Po krótkiej naradzie wybraliśmy- Kociewie..Padło na Szpęgawsk,Starogard Gd.i Pelplin. Pogoda dopisała,jeśli nie liczyć silnego wiatru. wycieczka udana:) A teraz trochę zdjęć z dzisiejszej wycieczki.
    Odpoczynek w Waćmierku. © sikorski33
    Przed wjazdem do lasu w Szpęgawsku. © sikorski33
    Kamień z opisem historii Szpęgawska. © sikorski33
    Szpęgawsk - miejsce masowego mordu Polaków
    MIEJSCE UŚWIĘCONE KRWIĄ POLAKÓW POLEGŁYCH ZA WOLNOŚĆ OJCZYZNY © sikorski33
    Cmentarz w Szpęgawsku.
    Tablica informacyjna o Kociewskich trasach rowerowych. © sikorski33
    Tablica znajduje się w lesie Szpęgawskim.
    Na dzisiejszej trasie-Starogard Gd. © sikorski33
    W drodze do Pelplina. © sikorski33
    Ścieżka rowerowa.
    Krzyż na górze Jana Pawła II - Pelplin © sikorski33
    To zdjęcie zostało zrobione na innej wycieczce.Wstawiłem je ze względu na leprze tło.
    Z Heńkiem na tle Pelplina. © sikorski33
    A teraz do domu na ciepłą zupkę-barszczyk he,he:)

kamiloslaw1987
    | 22:01 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Wiosna przywitana zacnym dystansem:)
    pioter50
    | 16:30 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Poważny dystans i piękne foty.
    | 22:55 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Super traska :), Lubię tu do Pana zaglądać, taki miły i fajnie opisany blog :D, no i dużo ładnych zdjęć :)
    Mi się dziś w końcu udało namówić kolegę, na krótka rundkę :)
    PS. Kask pasuje idealnie :) Niestety mój czeka, gdyż nie che wejść na czapkę ;)
    kkkrajek18-remov
    | 20:30 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj na przedostatnim foto są świetne chmury :) takie nasycone :D
    w towarzystwie zawsze szybciej drogi ubywa :)
    | 18:45 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Piękna pogoda, ładne widoki, spory dystans i super kask!
    sastre19 | 18:35 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Doskonale znane mi trasy :) Założe się, że w Jabłowie nadal dziury jak na Księżycu ;D
    | 18:18 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Super trasa:)))Fotki również na piątkę:)), a ja musiałam byc w pracy:((( Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktakz