• Powoli pachnie już wiosną.

Sobota, 12 marca 2011 · dodano: 12.03.2011 | Komentarze 13

Dzisiaj były dwa etapy wycieczki. Najpierw ze Stasiem pokręciliśmy przez dwie godziny w okolicach Rukosina.Następnie wróciliśmy do Tczewa pod sklep Intermarsche gdzie o dwunastej była zbiórka Tczewskiej Amatorskiej Grupy Rowerowej.Po krótkiej naradzie wybraliśmy trasę w kierunku Stablewa.Tak że w piątkę spędziliśmy pozostałą część dnia, kręcąc na rowerkach.Towarzystwo było superackie. Wycieczka bardzo udana:)Oby takich więcej.No i teraz wklejam trochę fotek z wycieczki.
    Przydrożna kapliczka. © sikorski33
    Kapliczka znajduje się w Rukosinie
    Koniki mają się ku sobie;) © sikorski33
    Na trasie dzisiejszej wycieczki. © sikorski33
    Ruiny starego kościoła. © sikorski33
    Kościół ten pochodzi z czternastego wieku.Steblewo [Stüblau]
    Ruiny jednego z największych żuławskich kościołów wybudowanego w początku XIV wieku. Kościół został spalony w 1945 roku i od tej pory można podziwiać jedynie jego zewnętrzne mury oraz fragment wieży.
    Moi współtowarzysze dzisiejszej wycieczki, i ja z nimi;) © sikorski33
    W ruinach starego kościoła.
    Pamiątka z dzisiejszej wycieczki. Ta piękna Pani to Asia:) © sikorski33
    Zdjęcie zrobione w miejscowości Osic.
    Dom Caritasu. © sikorski33
    Dom ten znajduje się w miejscowości Krzywe Koło. Odbywają się w nim- Warsztaty Terapii Zajęciowej.
    Pamiątkowe zdjęcie z dzisiejszej wycieczki. © sikorski33

No to nara:)

| 17:37 poniedziałek, 14 marca 2011 | linkuj Ja już bociana widziałem, więc wiosna przybyła! Szkoda, że jeszcze chory jestem i nie mogę śmigać za bardzo.
    dornfeld
    | 09:58 poniedziałek, 14 marca 2011 | linkuj Super
    Ritha
    | 11:07 niedziela, 13 marca 2011 | linkuj Ekipa motywuje do jazdy :) Piękne te koniki!
    | 10:03 niedziela, 13 marca 2011 | linkuj Niezła ekipa, w takim towarzystwie czas wycieczki się niedłuży. Ruiny kościoła robią wrażenie, ale nie wiem co to za miejscowość, chyba nie napisałeś ?
    sastre19
    | 07:45 niedziela, 13 marca 2011 | linkuj Właśnie wczoraj się zastanawiałem czy nie wpaść pod intermarche bo też słyszałem o tej zbiórce, ale w ostateczności pokręciłem się trochę sam po okolicy i teraz tego żałuję ;) Może się jeszcze spotkamy na trasie, pozdrawiam.
    alistar
    | 21:58 sobota, 12 marca 2011 | linkuj Pachnie wiosną - powietrze już inne :)
    Kajman
    | 21:48 sobota, 12 marca 2011 | linkuj Ciekawe miejsca i takie inne:)
    | 20:42 sobota, 12 marca 2011 | linkuj Piękne te ruiny kościoła :)
    Fajnie jest jeździć w grupie. Dziś i mi się udało, bo było nas aż troje ;)
    PS. Bikerów już coraz więcej na ulicach :)
    miesny
    | 20:22 sobota, 12 marca 2011 | linkuj prawdopodobnie się minęliśmy na drodze do Koźlin, około 13:00 ale głowy nie dam, cóż świat jest mały..
    niradhara
    | 20:18 sobota, 12 marca 2011 | linkuj Też dziś napotkaliśmy ciekawa ruinę. Młodsza, ale w o wiele gorszym stanie.
    miciu22
    | 20:03 sobota, 12 marca 2011 | linkuj Jak ekipa się dobierze, to można jechać i jechać :) Ciekawe ruiny.
    kamiloslaw1987
    | 19:49 sobota, 12 marca 2011 | linkuj Dobre przedostatnie foto:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa epeza