• Wreszcie, nie sam!

Środa, 9 marca 2011 · dodano: 09.03.2011 | Komentarze 10

Dzisiaj z rana dzwoni telefon i słyszę propozycję wycieczki rowerowej.W pierwszej chwili nawet nie poznałem że to dzwoni Stasiu.Tak że umówiliśmy się na dziesiątą przy PKS.Po małej naradzie, wybraliśmy trasę po terenach Kociewia.Pogoda dzisiaj słoneczna. Wiatr jednak dawał popalić. Mimo wszystko było fajnie i wreszcie mogłem trochę poplotkowć na trasie. Oczywiście bez aparatu się nie ruszam, tak ze poniżej kilka fotek z wycieczki.
    Na dzisiejszej trasie. © sikorski33
    Droga na Kociewiu. Jeszcze nie widać zieleni. © sikorski33
    Ja na rowerku w lesie. © sikorski33
    W lasach jest jeszcze lodowisko, tak że trzeba uważać.
    Odnowiony budynek straży pożarnej, w Sobowidzu. © sikorski33
    Stasiu na rowerku. © sikorski33
    Kolega, który dzisiaj był ze mną na wycieczce.
    Przydrożna kapliczka. © sikorski33
    Kapliczka ta została poświęcona w 2000r. przez biskupa z Pelplina.
    Mały posiłek, przed powrotem do domu. © sikorski33
    Przed nami jeszcze 28 km i to pod silny wiatr.
    Jeszcze muszę dodać, dzisiaj pierwszy wypad w tym roku na Kellsie.

kamiloslaw1987
    | 19:27 piątek, 11 marca 2011 | linkuj Zazdroszczę towarzystwa do jazdy:) Może jak będzie ok 14 st to uda mi się wyciągnąć kolegę na rower:]
    pioter50
    | 06:52 piątek, 11 marca 2011 | linkuj Rowerzyście zawsze wiatr w oczy a pogodę miałeś naprawdę słoneczną, ładny dystans i fotki też super, jak zawsze.
    | 23:27 środa, 9 marca 2011 | linkuj Takie wspólne wypady są najlepsze! W lesie widać, że niebezpiecznie ślisko jeszcze.
    miesny
    | 20:41 środa, 9 marca 2011 | linkuj Swietne zdęjcia, mam pytanie, okolice Gołebiewa to jeszcze Kociewie czy już Kaszuby?
    | 20:03 środa, 9 marca 2011 | linkuj Ja od 30 czerwca już sam nie jeżdżę, a na pewno nie za radą Sikora :P. Zawsze towarzyszy mi moja Paula, ale czasem to aż piszczy, żeby ktoś się do nas dołączył. Tym bardziej, że od poniedziałku Paula zaczyna pracę :)
    Dziś namawiałem kumpla na jazdę, to wolał się bawić depilatorem z TV Mango :D.
    Proszę pozdrowić Pana Staszka!
    PS. Jak zawsze super zdjęcia :)
    angelino
    | 19:37 środa, 9 marca 2011 | linkuj Sikor, ty masz fajnie, jak przymrużam oczy i myślę o sobie na emeryturze, to widzę Ciebie i Twoje zdjęcia, w tej sytuacji to ja Tobie przede wszystkim wspaniałego zdrowia życzę, a sobie, kiedy Ci napiszę, ja też jestem emerytem, trzymaj mnie za słowo, przyjadę do Ciebie na rowerze z butelką!
    fotoaparatka
    | 18:17 środa, 9 marca 2011 | linkuj Sporo śniegu jeszcze w lesie macie u nas to już szczątkowe ilości zostały. We dwójkę zawsze raźniej :) Pozdrawiam
    | 17:51 środa, 9 marca 2011 | linkuj W lesie jeszcze trzeba uważać, drogi są zlodowaciałe, ale dobrze, że cieplutko. Ten budynek za Strażą Pożarną w Sobowidzu, wygląda bardzo interesujaco.
    causeilovemybike
    | 16:54 środa, 9 marca 2011 | linkuj We dwójkę nawet wiatr niestraszny;)

Pozdrawiam!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iaiwr