• A zima jeszcze nie odpuszcza;(

Piątek, 4 marca 2011 · dodano: 04.03.2011 | Komentarze 11

Dzisiaj pokręciłem się trochę po okolicach Tczewa.Pogoda średnia,na początku pochmurno, ale po godzince się przejaśniło i było fajnie. Porobiłem kilka fotek. A tak po zatem nic ciekawego się nie działo.
    Kapliczka, Matki Miłosierdzia. © sikorski33
    A w Tczewie jeszcze zima. © sikorski33
    Obelisk ku czci walczących o wolność człowieka. © sikorski33
    Miejsce śmierci młodego motocyklisty. © sikorski33
    Zima nie chce jeszcze odpuścić. © sikorski33
    Boisko piłkarskie, Orliki w Tczewie. © sikorski33
    Galeria fotograficzna na Tczewskim bulwarze. © sikorski33
    Zdjęcia przedstawiają Tczew, dawniej i dziś.

Kajman
    | 09:29 niedziela, 6 marca 2011 | linkuj Byle do wiosny:)
    pioter50
    | 09:05 niedziela, 6 marca 2011 | linkuj U nas taką zimę to już tylko w górach można zobaczyć.Mamy tu już wiosenne widoki.
    niradhara
    | 20:49 sobota, 5 marca 2011 | linkuj Życzę słońca, które wreszcie stopi to białe paskudztwo!
    | 17:28 sobota, 5 marca 2011 | linkuj Spory most tam przy bulwarze widać!
    miciu22
    | 17:23 sobota, 5 marca 2011 | linkuj Musimy jeszcze poczekać, ale chyba idzie ku lepszemu :)
    angelino
    | 07:08 sobota, 5 marca 2011 | linkuj zimno i pomnikowo się złożyło
    | 22:37 piątek, 4 marca 2011 | linkuj Dużo tego śniegu, a muza kapitalna ;)
    causeilovemybike
    | 22:22 piątek, 4 marca 2011 | linkuj A ja się cieszę, że zima w Centrum już odeszła;)
    kkkrajek18-remov
    | 22:04 piątek, 4 marca 2011 | linkuj Śnieg w podobnych ilościach się utrzymuje, jak u mnie :)
    Pozdrawiam
    | 21:43 piątek, 4 marca 2011 | linkuj Faktycznie tak mroźno i zimowo jeszcze u was.
    W mielcu słoneczko przytopiło trochę śniegi, Dzisiaj nawet dość wiosennie było.
    Też dziś fotografowałem stadion i kapliczkę :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losis