Temperatura:-9.0
  • Zimowe ostatki?

Wtorek, 22 lutego 2011 · dodano: 22.02.2011 | Komentarze 19

Mimo ostrego mrozu, wybrałem się dzisiaj na wycieczkę.Mogą to już być ostatki tegorocznej zimy. Mroziło jak diabli, więc ubrałem na nogi, zimowe buty.To było dobre posunięcie.Było cieplutko w nogi.Słonce dzisiaj pięknie świeciło, więc zrobiłem więcej fotek z dzisiejszej trasy. Ogólnie było super.
    Na dzisiejszej trasie.W oddali ,widać komin Tczewskiej kotłowni. © sikorski33
    Na dzisiejszej trasie. Kieruję się do lasu. © sikorski33
    Zimowe klimaty. Zamarznięty staw, hodowli ryb. © sikorski33
    Tczewski narciarz. © sikorski33
    Z daleka ujrzałem narciarza robiącego sobie trasę zjazdową, więc zrobiłem mu tę fotkę.
    Na dzisiejszej trasie. © sikorski33
    Leśny trakt. © sikorski33
    Odpoczynek i przy okazji uzupełnienie płynów-soczek;) © sikorski33
    Stara, drewniana chata. O dziwo nawet zamieszkała. © sikorski33
    Wisła w zimowej szacie. © sikorski33
    To już ostatnia fotka, siada mi bateria.Mróz nawet baterii daje się we znaki;)
    Kategoria Zimowa wycieczka

fruzia
    | 22:25 wtorek, 1 marca 2011 | linkuj Super zdjęcia (wszystkie bez wyjątku) bo to i moje trasy. Dzięki Tobie mogę nacieszyć oczy :) w przytulnym domowym zaciszu :) pozdrawiam
    Jocker
    | 22:50 poniedziałek, 28 lutego 2011 | linkuj Piękna wycieczka. Człowiek w obcowaniu z przyrodą zawsze popada w zadumę. Przynajmniej ja tak mam. Pozdrawiam.
    Już czekam na wiosnę..
    dornfeld
    | 22:04 poniedziałek, 28 lutego 2011 | linkuj Super zdjęcia
    alistar
    | 21:55 niedziela, 27 lutego 2011 | linkuj Piękna zima na tych fotkach :) Ale zimie już mówimy "dziękujemy" i czekamy na wiosnę :)
    | 16:33 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Zdjęcia bardzo ładne, zresztą taka zima jaką ukazałeś na fotkach jest najpiękniejsza. Wycieczka udana widzę.
    miesny
    | 20:59 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj Kociewie zawsze dobrze sie prezentuje na Twoich zdjeciach...
    Carmeliana
    | 09:34 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj ostatki? o jak by było super! :)ale pogoda piękna i wycieczka też bardzo przyjemna ;)
    | 16:37 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Jak zawsze piękne zdjęcia :)
    Oby to już były ostatnie powiewy zimy, a ocieplenie pozostało nam już na kilka miesięcy, a nie parę dni :)
    PozdROMET !
    wolfik
    | 13:59 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Bidulek na tych nartach, trochę się nadepta...
    kkkrajek18-remov
    | 19:26 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj A ja myślę, ze rzeczywiscie jeszcze tydzień, może dwa i będzie coraz lepiej :)
    miciu22
    | 19:22 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Ze słońcem jeździ się całkiem inaczej :) Mam nadzieję, że jeszcze kilka dni i sprawdzi się zapowiedź synoptyków o ociepleniu.
    Dario
    | 19:18 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Zdjęcia naprawdę mrożą. Ja mam to samo za oknem. Dalej się nie wybieram, namarznę się w pracy. Podobną starą drewnianą chatę widziałem w puszczy piskiej. Przyjeżdża tam na lato starsze małżeństwo. W chacie zatrzymał się czas. Stare sprzęty, stara chata, stary las i ta kobieta, ubrana jak Mazurka. I wszystko w leśnych ostępach, z dala od zgiełku współczesnego świata. I tam nie ma prądu! I okien z plastiku! Za to jest ludzka życzliwość, spokój, i błoga cisza.
    Pięknie! I tam, nie wiem dlaczego, jest zawsze niedziela.
    | 19:08 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Zdjęcia przyprawione na ostro, widać, że mrozek trzyma :)
    Dario
    | 19:06 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj
    Isgenaroth
    | 18:54 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Nie wygląda mi to na ostatki. Ładnie ta Wisła wygląda na zimowo.
    Pozdrawiam :)
    fotoaparatka
    | 18:50 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj Czy ostatki to taka pewna był nie była :) Niestety baterie są słabo wytrzymałe na mróz, pozdrawiam :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eswej