• Tczew i jego okolice.

Środa, 9 lutego 2011 · dodano: 09.02.2011 | Komentarze 11

Dzisiaj wybrałem się pojeżdzić po Tczewie i jego okolicach.Po drodze wstąpiłem do kolegi, spytać się czy już jeżdzi na rowerze.Okazało się że tak, więc teraz może już nie będę jeżdził sam. Spotkałem na trasie kilku bikerów, ale nie ma się co dziwić,była dziś piękna pogoda więc wyruszyli się dotlenić;) Tak że dzisiaj było, kręcenie i pogaduchy. Wycieczka udana:) Wklejam kilka zdjęć z dzisiejszej wycieczki.
    Rzeżbiarz podczas pracy. © sikorski33
    Super pomysł na upiększenie działki. Bardzo miły gość,trochę sobie pogawędziliśmy.
    Na drodze polnej w okolicy Bałdowa. © sikorski33
    Widok na Tczew. © sikorski33
    Mostek, przez strumyk wpływający do Wisły. © sikorski33
    Przystań rzeczna, nad Wisłą w Tczewie. © sikorski33

angelino
    | 17:22 poniedziałek, 14 lutego 2011 | linkuj i jak zwykle świetne zdjęcia, coś ostatnio nie wpisujesz nowych relacji, jeździsz?
    adam88-removed
    | 19:40 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Bardzo ładna rzeźba w tym drewnie ;] Zdjęcia również świetne. Pozdrawiam :)
    | 23:23 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj Widok na Tczew - świetne zdjęcie, widać na horyzoncie ten wspaniały most ;)
    miciu22
    | 12:42 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj Wiosna jak nic, szkoda, że tylko chwilowa.
    | 20:34 środa, 9 lutego 2011 | linkuj 3 i ostatnie podobają mi się najbardziej :-) Gratuluję udanej wycieczki.
    Dario
    | 19:23 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Ja też próbowałem troszkę pojeździć, ale ten paskudny wiatr! Za to słonko, jak się patrzy. Aby do niedzieli.
    niradhara
    | 19:20 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Bardzo pomysłowa ta rzeźba, no i super fotka :)
    | 18:50 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Bardzo ładne zdjęcia :)
    Rzeźbiarz miał świetny pomysł na ten pień brzozy, pięknie. Zazdroszczę wycieczki :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owduz