• Wycieczka rowerowa.

Środa, 2 lutego 2011 · dodano: 02.02.2011 | Komentarze 20

Pierwszy wypad rowerowy w tym miesiącu.Pogoda nie ciekawa, ale postanowiłem dzisiaj trochę pokręcić się na rowerku.Jednak jak wyszedłem na dwór, okazało się że wiatr dzisiaj mocno wieje.Jednak się zdecydowałem i w drogę;) Trasa podobna do ostatniej. Najbardziej korzystna ze względu na kierunek wiatru.Trochę wiatr dał mi popalić, ale ogólnie okey.Wycieczka udana. /
    Zachód słońca.W oddali widać tereny moich wypadów rowerowych.Zdjęcie zrobiłem w ubiegłym roku. © sikorski33
    Droga polna prowadząca na osiedle Górki. © sikorski33
    Stawy hodowlane. © sikorski33
    Trochę słoneczka dzisiaj też było.
    Zimowy krajobraz. © sikorski33
    Jak widać na zdjęciu,rybacy nie darują rybom;)
    Most w Tczewie. © sikorski33
    To zdjęcie dodaję na prośbę... :)
    Kategoria Zimowa wycieczka

maciek320bike
    | 23:15 sobota, 5 lutego 2011 | linkuj Ostatnie zdjecie niesamowite, pozostale tez swietne, ale to ostatnie ma w sobie takie cos nadzwyczajne.
    Pozdrawiam
    gypsy
    | 19:27 piątek, 4 lutego 2011 | linkuj Most z rozlewiskiem Wisły - piękny!
    sliwka
    | 18:14 piątek, 4 lutego 2011 | linkuj Ah no, masz ci to oko do zdjęć! :)
    Janusz507
    | 14:12 piątek, 4 lutego 2011 | linkuj Super fotki,pozdrawiam :)
    pioter50
    | 15:53 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj Jak zawsze, wspaniałe fotki przywiozłeś z wycieczki.
    | 00:04 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj 3 jest pyszna! Aż się chce na rower wskoczyć! Szkoda że jest 1 w nocy hehe :-)
    ememka
    | 23:44 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Fajne zdjecia;) Widac cala Europa jest wietrzna:)
    | 22:27 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Pięknie :)
    1- zdjęcie pola Armagedonu,
    4 - taki podlaski charakter
    5 - przypomniała mi się Szwecja :)
    | 21:38 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Most jest fantastyczny , a na zdjęciu ze stawów hodowlanych, czuć wiosnę ;)
    angelino
    | 20:10 środa, 2 lutego 2011 | linkuj znakomitości
    miciu22
    | 20:03 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Ze względu na wiatr właśnie, dzisiaj odpuściłem jazdę. Ten most to znam, ale widziałem go tylko z okna pociągu, podczas gdy wracałem z rowerowej eskapady do Gdańska.
    miesny
    | 19:28 środa, 2 lutego 2011 | linkuj świetne fotki, oddają uroki Kociewia
    abarth
    | 19:16 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Piękne zdjęcia ;)
    anwi
    | 19:10 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Rzeczywiście, to czwarte zdjęcie najciekawsze. Jakaś nostalgiczna nuta, niedookreślona relacja między postacią i promieniami słońca, linie lasu jak kulisy w teatrze. Pozostałe zdjęcia też ładne.
    fotoaparatka
    | 18:59 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Na fotkach widać, że pogoda niczego sobie ale wiatr to wiatr, potrafi uprzykrzyć nawet słoneczny dzień. A mnie się podoba najbardziej 2 i 4 zdjęcie :) Pozdrawiam
    bloom
    | 18:37 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Oj wszędzie niezły nadmiar wody..
    causeilovemybike
    | 18:27 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Również głosuję za zdjęciem numer 4;) A piąteczka skojarzyła mi się z Nowym Jorkiem, nie wiem dlaczego...
    kkkrajek18-remov
    | 18:19 środa, 2 lutego 2011 | linkuj ładne zdjęcia :)
    Dla mnie szczególnie foto nr 4 :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dykow