Temperatura:-7.0
  • Zimowa wycieczka.

Wtorek, 30 listopada 2010 · dodano: 30.11.2010 | Komentarze 4

Dzisiaj wybrałem się rowerem do lasu.Od rana mroziło tak ze w lesie nie będzie błotka;)Zdjęcie zrobione w lesie Rokickim.Zdjęcie zrobione w miejscowości Turze. Widok na kotłownie która ogrzewa moje mieszkanie;)
    Mój Pamirek a w tle jezioro Rokickie.Gdy wracałem do domu mrozik dawał coraz mocniej popalić.Jak wróciłem do domu termometr wskazywał -9c.

Kategoria Zimowa wycieczka

| 19:15 sobota, 4 grudnia 2010 | linkuj Tylko na rozjechanych a potem zamarzniętych leśnych drogach trzeba bardzo uważać, bo o wywrotkę nie trudno wtedy! Fajna wycieczka. Powietrze zimową porą jest chyba świeższe niż w innych porach. Pozdrower ziomek :-)
    kundello21
    | 21:21 piątek, 3 grudnia 2010 | linkuj Po zamarzniętym lesie jeździ sie super:) Zero błota.
    RoboD
    | 21:07 wtorek, 30 listopada 2010 | linkuj Trójeczka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam zimowo.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zogad