Kalorie: 1924 kcal
  • Hacjenda,słońce,mgła. Wycieczka rowerowa i tańce.

Poniedziałek, 19 stycznia 2015 · dodano: 19.01.2015 | Komentarze 3

W sobotę byłem uczestnikiem zabawy, dla rowerzystów z naszej grupy,zorganizowanej przez Kasię, w Hacjendzie. Zabawa była.... wspaniała :)  Gdy się obudziłem w niedzielę, była już 11,patrzę, a za oknem świeci słońce, więc szybko wrzuciłem coś na ruszt,zaparzyłem herbatę do termosu i zrobiłem mały wypad rowerowy za miasto. Tak spędziłem ostatni weekend,był pełen wrażeń...:) Poniżej mapa i zdjęcia z ostatniego weekendu.

Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa. Spotkałem na trasie Damiana
    Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa. Spotkałem na trasie Damiana © sikorski33 Wracał iuż do domu na obiad.

Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa © sikorski33
    Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa © sikorski33  Zatrzymałem się w Swarożynie na herbatkę.
    Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa. Spotkałem na trasie Tomka,szukał skarbów © sikorski33
    Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa. Most Knybawski we mgle
    Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa. Most Knybawski spowity  mgłą © sikorski33
    Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa. Wisła otulona mgłą
    Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa. Wisła otulona mgłą © sikorski33
    Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa. Most w Tczewie, we mgle
    Niedzielny wypad za miasto Okolice Tczewa. Most  Tczewski, we mgle © sikorski33

Poniżej kilka fotek z Hacjendy. Słaba jakość, robione komórką.

Nasza grupa rowerowa na sobotniej zabawie w Hacjendzie... :) Fotka robione komórką
    Nasza grupa rowerowa, na sobotniej zabawie w Hacjendzie... :)  © sikorski33
    Nasza grupa rowerowa na sobotniej zabawie w Hacjendzie... :)  © sikorski33
    Nasza grupa rowerowa na sobotniej zabawie w Hacjendzie... :) © sikorski33

Tak się bawią Tczewscy rowerzyści ... :)