• Słońce ,deszcz,błoto i wiatr.

Środa, 14 stycznia 2015 · dodano: 15.01.2015 | Komentarze 2

Wyjechałem w słońcu, jednak już za miastem zaciągnęły chmury i zaczęło padać. Do tego, wiatr sobie hulał. Mimo wszystko mi się podobało. Przynajmniej było trochę atrakcji, które umilało mi błotko...:) Więcej opisu przy zdjęciach.

Na trasie wycieczki. Słonecznie
    Na trasie wycieczki. Słonecznie © sikorski33
    Na trasie wycieczki.Słonecznie
    Na trasie wycieczki.Słonecznie © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Pogorszenie pogody - deszcz
    Na trasie wycieczki. Pogorszenie pogody - deszcz © sikorski33
    Dzieło silnego wiatru.
    Na trasie wycieczki. Pogorszenie pogody - deszcz © sikorski33   Zaraz będzie ulewa, trzeba uciekać.
    Na trasie wycieczki. Pogorszenie pogody - deszcz
    Na trasie wycieczki. Pogorszenie pogody - deszcz © sikorski33
    W drodze powrotnej. Schowałem się przed ulewą - Sklep rowerowy na Górkach
    Znany ukraiński olimpijczyk, kolarz - Bogdan Bondariew jest właścicielem salonu rowerowego z profesjonalnym, wysokiej klasy sprzętem. Tutaj przeczekałem ulewę, był temacik przy kawce... :)
    W drodze powrotnej. Schowałem się przed ulewą - Sklep rowerowy na Górkach © sikorski33                                                                   Mój rower, też przeczekał ulewę w sklepie.
    W drodze powrotnej. Jadę wzdłuż Wisły.Poprawa pogody,przestało padać
    W drodze powrotnej. Jadę wzdłuż Wisły.Poprawa pogody,przestało padać © sikorski33  Wiatr jednak sobie hula...