• Wypad nad morze - Jantar. Pierwsza setka w tym roku.

Wtorek, 6 stycznia 2015 · dodano: 08.01.2015 | Komentarze 8

W święto Trzech Króli zrobiłem sobie wycieczkę  nad morze do Jantaru. Pomiędzy Tczewem a Kiezmarkiem  było na drodze lodowisko - masakra. Musiałem spuścić trochę powietrza z opon, żeby rower lepiej trzymał się drogi.Tak zawsze robię jak jest mocno ślisko na drodze.  W sumie około 60 km.  musiałem jechać ostrożnie. udało się przejechać bez wywrotki ... :) Dzionek był słoneczny z lekkim mrozem. Wycieczka udana,nie wiało, tak ze fajnie się jechało... Kilka fotek z wycieczki, poniżej.

Komórka mi padła w drodze powrotnej więc dodałem kilometry z licznika

Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie - lodowisko
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie - lodowisko © sikorski33
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie © sikorski33
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie. Małe przebieranko
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie. Małe przebieranko © sikorski33 Słońce zmusiło mnie do zdjęcia sweterka,było za ciepło...
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Na trasie © sikorski33  Wreszcie skończyło się lodowisko :)
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Plaża
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Plaża © sikorski33 Pogoda cudowna...
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Plaża © sikorski33  A to ja :)))
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Plaża © sikorski33  Piękne widoki :)))
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Plaża
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Plaża © sikorski33  Mój rower spisał się dzielnie i całego mnie dowiózł do domu...:)
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Plaża © sikorski33  Piękne fale, nie tylko ja podziwiałem...
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar. Plaża © sikorski33
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar
    Zimowa wycieczka nad morze - Jantar © sikorski33
    W drodze powrotnej do Tczewa
    W drodze powrotnej do Tczewa © sikorski33

Monica
    | 18:19 czwartek, 22 stycznia 2015 | linkuj Piękny dystans, zwłaszcza na styczeń ;-)
    miciu22
    | 11:57 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Mocny akcent na rozpoczęcie roku, czyli będzie ostro.
    | 21:03 piątek, 9 stycznia 2015 | linkuj Taki wyjazd, w takich warunkach to już nie dla laika! Zazdroszczę, bo ja mam taki spadek formy, że o setce na razie mogę pomarzyć :-(
    | 21:36 czwartek, 8 stycznia 2015 | linkuj Dobrze, że dojechałeś cały i zdrowy....
    Abovo
    | 19:13 czwartek, 8 stycznia 2015 | linkuj Wszystkiego dobrego w Nowyn Roku:-) Piękny poczatek roku. Piekne zdjecia:-)
    | 19:12 czwartek, 8 stycznia 2015 | linkuj Wszystkiego dobrego w Nowyn Roku:-) Piękny poczatek roku. Piekne zdjecia:-)
    Gość | 15:20 czwartek, 8 stycznia 2015 | linkuj Niezły dystans i to w jakich warunkach. Widzę że w formie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa alawc