• Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla.

Sobota, 24 stycznia 2015 · dodano: 25.01.2015 | Komentarze 1

W sobotę, w jedenastoosobowym składzie,pojechaliśmy wzdłuż doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Dołączył do nas rodzynek... z Elbląga i wspólnie z nami jechał do Malborka.  Nie będę się rozpisywał,wrzucam zdjęcia z naszej wycieczki z opisami.... Wycieczka wspaniała, dziękuję całej ekipie za mile spędzona sobotę ...:)

Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Wyjazd ekipy z Tczewa
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Wyjazd ekipy z Tczewa © sikorski33
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla © sikorski33

Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla © sikorski33 Ekipa w komplecie.
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Śluza w Białej Górze, na Nogacie © sikorski33
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla © sikorski33
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla © sikorski33 Biała Góra.
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Nasze ulubione miejsce na postój w Białej Górze
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Nasze ulubione miejsce, na postój w Białej Górze © sikorski33
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla.  Węgry - Stajnia Rotmistrz
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Węgry - Stajnia Rotmistrz © sikorski33
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Punkt Widokowy
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Punkt Widokowy © sikorski33
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Punkt Widokowy
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Punkt Widokowy © sikorski33
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Bunkier z okresu ll wojny światowej © sikorski33
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Śluza na Nogacie
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Śluza na Nogacie © sikorski33
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Malbork
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla. Malbork © sikorski33
    Wzdłuż Doliny Nogatu, szlakiem rowerowym Powiśla © sikorski33
    W drodze powrotnej, Mirek złapał kapcia