• Dzień Świętego Bernarda i XXVIII Wojewódzki Dzień Pszczelarza

Piątek, 15 sierpnia 2014 · dodano: 16.08.2014 | Komentarze 1

W piątek udałem się na wycieczkę rowerową, zorganizowaną przez Lokalną Organizację Turystyczną Kociewie, na obchody Dnia Patrona Miasta Pelplina - Świętego Bernarda i XXVIII Wojewódzki Dzień Pszczelarza. Wyjechaliśmy z Tczewa w kilkanaście osób. Do Pelplina jechaliśmy w zmiennej pogodzie,trochę deszczu i słońca. Pierwszy raz jechała z nami Marzena i Maria z Barcelony... W drodze powrotnej oddzieliłem się od ekipy i razem z Marzeną  wracaliśmy przez Turze...  Dalej już sam wróciłem do domu. Wycieczka udana, serdecznie dziękuję uczestnikom wycieczki, za mile spędzony dzionek ...:)

Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie. W drodze do Pelplina
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie. W drodze do Pelplina © sikorski33  Bulwar nad Wisłą - Tczew.
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie. Uczestniczki wycieczki
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie. Uczestniczki wycieczki © sikorski33
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie.Uczestniczki wycieczki
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie.Uczestniczki wycieczki © sikorski33
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie © sikorski33
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie. Nasza ekipa
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie. Nasza ekipa © sikorski33
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie. Zbieramy się do powrotu. © sikorski33
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie. Nasza ekipa. Wracamy do Tczewa
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie. Wracamy do Tczewa © sikorski33
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie.Wracamy do Tczewa
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie.Wracamy do Tczewa © sikorski33
    Święto patrona miasta i Dzień Pszczelarza w Pelplinie.Wracamy do domu. © sikorski33