• Wypad nad morze - Jantar.

Wtorek, 19 sierpnia 2014 · dodano: 19.08.2014 | Komentarze 3

Powoli kończy się lato, więc postanowiłem pojechać  nad morze. . Dzisiaj nad wodą, wiał  zimny wiatr, więc pochodziłem jedynie po wodzie.Też było fajnie:) Posiedziałem  na plaży dwie godziny i trzeba było wracać do domu. Powrót pod silnie wiejący wiatr. Na szczęście nie było deszczu, zapowiadanego na dzisiejszy dzień.  W Tczewie spotkałem Hanię, w sklepie rowerowym kupowała tylną lampkę do roweru. Chwilę  porozmawialiśmy, następnie pognałem już do domu.Wycieczka była fajowa:)))

Wycieczka rowerowa nad morze. W drodze do Jantaru
    Wycieczka rowerowa nad morze. W drodze do Jantaru © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze. W drodze do Jantaru. Most w Kiezmarku
    Wycieczka rowerowa nad morze. W drodze do Jantaru. Most w Kiezmarku © sikorski33
    Wycieczka rowerowa nad morze. W drodze do Jantaru. Stróża
    Wycieczka rowerowa nad morze. W drodze do Jantaru. Drewnica. © sikorski33  Rzeka Szkarpawa.
    Wycieczka rowerowa nad morze. W drodze do Jantaru
    Plaża w Jantarze. Miejsce docelowe, dzisiejszej wycieczki,
    Plaża w Jantarze. Miejsce docelowe, dzisiejszej wycieczki, © sikorski33
    Plaża w Jantarze. Miejsce docelowe, dzisiejszej wycieczki, Czas wracać do domu
    Plaża w Jantarze. Miejsce docelowe, dzisiejszej wycieczki, Czas wracać do domu © sikorski33
    Jantar.  Czas wracać do domu
    Jantar. Czas wracać do domu © sikorski33
    Dom podcieniowy-Nowa Kościelnica
    Dom podcieniowy-Nowa Kościelnica © sikorski33
    To już zabytek. Ładnie utrzymany,
    To już zabytek. Ładnie utrzymany, © sikorski33  Ostaszewo.