• 17 Kociewsko-Borowiacki Rajd Rowerowy

Sobota, 9 sierpnia 2014 · dodano: 11.08.2014 | Komentarze 3

W ten weekend wybrałem się na 17 Kociewsko-Borowiacki Rajd Rowerowy. Do Tczewa dojechała ekipa rowerowa z Elbląga i wspólnie z naszą, pojechaliśmy do Starogardu. Organizatorem rajdu była Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE.Rozpoczynaliśmy na starogardzkim rynku, w sobotę 9 sierpnia o godzinie 10.Przed nami były m.in. Wirty, Ocypel i nocleg w Osieku. Drugiego dnia skierowaliśmy się w tereny, po których jeszcze nigdy nie podróżował peleton tego rajdu - odwiedziliśmy Skórcz i Gminę Morzeszczyn. Powrót przez Janowo,Owidz do Starogardu. Sam rajd miał około 90 km. Nasza ekipa, która zmalała do 4 rowerzystów, postanowiła zobaczyć jeszcze Grodzisko w Owidzu, jest to rekonstrukcja średniowiecznego grodu mieszcząca się na terenie Kociewia. Następnie  udaliśmy się w drogę powrotną do Tczewa. Pogoda i humor, dopisywały wszystkim uczestnikom rajdu...:))) Dodam jeszcze że cały rajd był darmowy, razem z noclegiem i wyżywieniem.  Dziękuję organizatorom za świetny rajd i miłą atmosferę :) Poniżej wklejam mapę i zdjęcia i filmik z  rajdu. Miłego oglądania:)

Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Wyjazd z Tczewa z ekipą elbląską
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Wyjazd z Tczewa,dołączyła do nas ekipa elbląska © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Początek rajdu - Starogard Gd
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Początek rajdu - Starogard Gd © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Uczestnicy rajdu
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Uczestnicy rajdu © sikorski33 Ja robię fotkę.
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Na trasie. Wirty
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Na trasie. Wirty © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Na trasie. Wirty © sikorski33 Jedzonko i odpoczynek.
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Na trasie. Wirty © sikorski33 Ale mam dobrze ;)
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy.  Osiek
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Ocypel. © sikorski33 Jedzonko na ciepło. Oczywiście napoje też - do oporu :)

Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Parafia Kasparus
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Parafia Kasparus © sikorski33
    Drewniano-ceglany kościół pod wezwaniem św. Józefa z początku dwudziestego wieku.

Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Kasparus
    Kociewsko- Borowiacki  Rajd  Rowerowy.  © sikorski33

Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Kasparus © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Hala sportowa w Osieku - miejsce naszego noclegu © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek -Jezioro Kałębie. Obowiązkowa kąpiel po podróży © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek -Jezioro Kałębie
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek -Jezioro Kałębie © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek - Wieczorny piknik nad jeziorem Kałębie © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek - Wieczorny piknik nad jeziorem Kałębie. Nocna kąpiel w jeziorze © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek. Poranek nad jeziorem Kałębie
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek. Poranek nad jeziorem Kałębie © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek. Poranek nad jeziorem Kałębie. Asia z Kasią na kajaku © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek. Ekipa rajdu przed halą sportową
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Osiek. Ekipa rajdu przed halą sportową © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Skórcz
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Skórcz © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Śniadanie w Skórczu
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Śniadanie w Skórczu © sikorski33

Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Na trasie - odpoczynek,kawa i ciacho
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Na trasie - odpoczynek,kawa i ciacho © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Ostatni posiłek- ciepła zupa i napoje
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Ostatni posiłek- ciepła zupa i napoje © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Wracamy we czwórkę do domu przez Owidz
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Wracamy we czwórkę do domu przez Owidz © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Grodzisko w Owidzu
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Grodzisko w Owidzu © sikorski33
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Ostatni postój przed Tczewem. Młynki
    Kociewsko- Borowiacki Rajd Rowerowy. Ostatni postój przed Tczewem. Młynki © sikorski33
    Poniżej filmik z rajdu :)