• Tczew i jego okolice.

Wtorek, 11 marca 2014 · dodano: 11.03.2014 | Komentarze 7

Jak można wyleczyć rękę, gdy na dworze jest piękna pogoda. Dzisiaj nie wytrzymałem i zrobiłem małą wycieczkę rowerową, (po tygodniowej przerwie). Zrobiłem wypad do pobliskiego lasu,następnie nad jeziorem Rokickim pogawędziłem z wędkarzem. Dalej pojechałem przez Śliwiny, na Górki, gdzie wpadłem do salonu rowerowego. Tam spotkałem Kasię, robiła jakieś zakupy. Powrót do domu przez Knybawę i bulwar nadwiślański. Dzionek udany:)

Na trasie wycieczki. Krajobraz Kociewia
    Na trasie wycieczki. Krajobraz Kociewia © sikorski33Na trasie wycieczki. Po lesie
    Na trasie wycieczki. Po lesie © sikorski33Na trasie wycieczki. Po lesie
    Na trasie wycieczki. Po lesie © sikorski33Na trasie wycieczki. Postój nad jeziorkiem i temacik z wędkarzem :)
    Na trasie wycieczki. Postój nad jeziorkiem i temacik z wędkarzem :) © sikorski33Na trasie wycieczki. Postój nad jeziorkiem i temacik z wędkarzem :)
    Na trasie wycieczki. Postój nad jeziorkiem i temacik z wędkarzem :) © sikorski33Na trasie wycieczki. Kociewie
    Na trasie wycieczki. Kociewie © sikorski33Na trasie wycieczki. Krajobraz Kociewia
    Na trasie wycieczki. Krajobraz Kociewia © sikorski33

Katrina
    | 22:38 środa, 12 marca 2014 | linkuj Miło było się spotkać:).
    daro
    | 19:48 środa, 12 marca 2014 | linkuj Ładne zdjęcia i widzę, że wycinka na potęgę w lesie. Wracaj szybko do zdrowia:) Pozdrawiam:)
    sikorski33
    | 17:32 środa, 12 marca 2014 | linkuj Już od dwóch miesięcy pobolewa,trochę to olewałem,musiałem się w końcu wziąć za leczenie.
    | 23:50 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj A co się Tobie stało w rękę?
    | 19:37 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj No i piękne okolice na Kociewiu widać :-))) Lubię to!
    | 19:36 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Taka pogoda jest, że nie dziwię się dzisiejszego wyjazdu mimo kontuzji. Ja przez te pogodę nawet do pracy rowerem jeżdżę, a przyznam że nie cierpię takiej praktyki :-)
    Monica
    | 18:45 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Bardzo ładne zdjęcia z wyjazdu. Sosnowy las zawsze zielony ale w tym słońcu jest tak wiosennie zielony. Prawda, że ciężko przy takiej pogodzie usiedzieć w domu, z każdym dniem coraz cieplej, to niewiarygodne. Nie wiem jak w tej sytuacji będzie z tym nadgarstkiem...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dniaw