• Wycieczka wokół Jeziora Zduńskiego.

Niedziela, 2 marca 2014 · dodano: 02.03.2014 | Komentarze 4

Wiesiek zadzwonił dzisiaj do mnie, że jedziemy w lasy. Szybko dokończyłem spóźnione śniadanie i pojechałem na zbiórkę.Czekali już na mnie Asia,Wiesiek i Jurek. Wybraliśmy trasę wokół Jeziora Zduńskiego. Trasa prowadziła przez piękne lasy mieszane, w których napotkać można było pomniki przyrody w postaci wielowiekowych buków i dębów. . Lasy wokół Jeziora Zduńskiego obfitują w rozmaite szlaki i ścieżki. Istnieje zatem masa różnych opcji do wyboru.                                                                                                                       Na trasie spotkaliśmy dwie Kasie, pierwsza biegała, więc była chwila pogawędki. Już w lesie spotkaliśmy drugą Kasię, była na rowerze.Postanowiła do nas dołączyć i wspólnie pojechaliśmy w dalszą drogę.
    Wycieczka przebiegła w miłej atmosferze, było super:))
    Na trasie wycieczki
    Na trasie wycieczki © sikorski33Na trasie wycieczki.Spotkaliśmy Kasię która dzisiaj biegała
    Na trasie wycieczki.Spotkaliśmy Kasię która dzisiaj biegała © sikorski33Na trasie wycieczki. Wokół Jeziora Zduńskiego
    Na trasie wycieczki. Wokół Jeziora Zduńskiego © sikorski33Na trasie wycieczki. Wokół Jeziora Zduńskiego. Spotkaliśmy drugą Kasię - dołączyła do nas :)
    Na trasie wycieczki. Wokół Jeziora Zduńskiego. Spotkaliśmy drugą Kasię - dołączyła do nas :) © sikorski33Na trasie wycieczki. Wokół Jeziora Zduńskiego