• Z Darkiem.Tczew i jego okolice.

Czwartek, 13 marca 2014 · dodano: 13.03.2014 | Komentarze 9

Dzisiaj rano Darek podjechał pod mój dom i pojechaliśmy na wspólna wycieczkę rowerową. Wycieczka dzięki ślicznej, wiosennej pogodzie była udana. Nie będę się rozpisywał, na zdjęciach wszystko widać. Dzięki Darek za mile spędzony dzionek:))

Darek podjechał po mnie do domu
    Darek podjechał po mnie do domu © sikorski33Nad Jeziorem Damaszka
    Nad Jeziorem Damaszka © sikorski33Nad Jeziorem Damaszka
    Nad Jeziorem Damaszka © sikorski33Na trasie wycieczki.Las Rokicki
    Na trasie wycieczki.Las Rokicki © sikorski33Na trasie wycieczki. Las Rokicki
    Na trasie wycieczki. Las Rokicki © sikorski33Na trasie wycieczki
    Na trasie wycieczki © sikorski33Na trasie wycieczki. Darek złapał kapcia
    Na trasie wycieczki. Darek złapał kapcia © sikorski33Na trasie wycieczki. Darek złapał kapcia
    Na trasie wycieczki. Darek złapał kapcia © sikorski33Nasza Wisełka
    Nasza Wisełka © sikorski33Na trasie wycieczki. Pod mostem Knybawskim
    Na trasie wycieczki. Pod mostem Knybawskim © sikorski33Buszujemy we wnętrzu filarów.Most Knybawski
    Buszujemy we wnętrzu filarów.Most Knybawski © sikorski33Buszujemy we wnętrzu filarów.Most Knybawski
    Buszujemy we wnętrzu filarów.Most Knybawski © sikorski33Na trasie wycieczki - Gnojewo
    Na trasie wycieczki - Gnojewo © sikorski33Na trasie wycieczki - Kończewice
    Na trasie wycieczki - Kończewice © sikorski33

daro
    | 22:28 środa, 19 marca 2014 | linkuj Marek1985 - pogodę mieliśmy super, wręcz była wymarzona, a wycieczka bez przygód, to nie wycieczka, zawsze jest co wspominać później :) Pozdrawiam :)
    Gość | 22:03 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj ładne macie te wycieczki, niech Wam zawsze Słonko świeci , pozdrowionka
    | 08:42 sobota, 15 marca 2014 | linkuj Sprawdziło się meteo na sobotę, od rana deszczowo i wietrznie, brr... może w niedzielę ujrzymy słoneczko :) Życzę wszystkim spokojnego weekendu :) Daro
    Monica
    | 19:27 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Fajnie, że Pan wykorzystał tę piękną pogodę ;-) Ciekawy kolor ma woda tej rzeczki w lesie, pewno to zasługa słońca, że woda nabrała takiego specyficznego kolorku.
    sikorski33
    | 10:03 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Dzięki Darek :)
    daro
    | 09:30 piątek, 14 marca 2014 | linkuj No to Marku do następnej wspólnej, miejmy nadzieję że pogoda i humory nam też dopiszą :) Kuruj rękę i wracaj do zdrowia :) Daro
    | 21:52 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj Jak dla mnie Wisła jest nr1 :-) A wyjście na rower w taka pogodę to wręcz obowiązek, a Pan wykonał go jak należy :-) Pozdrowienia dla kolegi :-)
    | 21:18 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj Moi rodzice Was mijali, ale samochodem))), jak jechaliście w kierunku Turzy.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oryna