• Tczew i jego okolice - zimą.

Sobota, 8 lutego 2014 · dodano: 08.02.2014 | Komentarze 3

Wyjechałem dzisiaj dopiero w południe. W nocy miałem problemy żołądkiem, tak ze zasnąłem dopiero nad ranem.Wstałem o 11.Słoneczna pogoda, zmotywowała mnie jednak do wycieczki rowerowej, tym bardziej, że  czułem się lepiej. Pojechałem nad jezioro do Turzy.Powrót do Tczewa przez Goszyn, Swarożyn,Kończewice,Lisewo. Na moście Lisewskim spotkałem Darka,który wyjechał mi na przeciw. Dalej, wspólnie pokręciliśmy się po Tczewie i wróciliśmy do domu. Wycieczka udana, a co najważniejsze żołądek mi już nie dokuczał. Pogoda była super:)
    Na trasie wycieczki
    Na trasie wycieczki © sikorski33Na trasie wycieczki
    Na trasie wycieczki © sikorski33Na trasie wycieczki. Jezioro Damaszka
    Na trasie wycieczki. Jezioro Damaszka © sikorski33Na trasie wycieczki. Odpoczynek
    Na trasie wycieczki. Odpoczynek © sikorski33Na trasie wycieczki. Jezioro Damaszka
    Na trasie wycieczki. Odpoczynek © sikorski33Na trasie wycieczki
    Na trasie wycieczki © sikorski33Na trasie wycieczki
    Na trasie wycieczki © sikorski33Na trasie wycieczki. Wisła zimą
    Na trasie wycieczki. Wisła zimą © sikorski33Na trasie wycieczki.Przy moście Lisewskim spotkałem Darka