• Śnieg,lód i błoto.

Środa, 12 lutego 2014 · dodano: 12.02.2014 | Komentarze 7

Dzisiaj wybrałem się do lasu, w poszukiwaniu zimy. O dziwo, nawet znalazłem ;) W Tczewie to już widać wiosnę. Ciekawe czy jeszcze zima pokaże swoje rogi?  Na trasie spotkałem znajomych rowerzystów (małżeństwo na emeryturze). Oczywiście były pogaduchy.W drodze powrotnej wpadłem na cmentarz, dalej przez Bałdowo , Knybawę, bulwar nadwiślański  do domu. Pogoda dopisała. Było fajowo...:)
    Na trasie wycieczki
    Na trasie wycieczki © sikorski33Na trasie wycieczki. Las Rokicki
    Na trasie wycieczki. Las Rokicki © sikorski33Na trasie wycieczki. Las Rokicki
    Na trasie wycieczki. Las Rokicki © sikorski33Na trasie wycieczki. Las Rokicki. Błotko też było
    Na trasie wycieczki. Las Rokicki. Błotko też było © sikorski33Na trasie wycieczki. Jezioro Rokickie Durze
    Na trasie wycieczki. Jezioro Rokickie Durze © sikorski33Na trasie wycieczki.Fajne błotko:)
    Na trasie wycieczki.Fajne błotko:) © sikorski33Na trasie wycieczki. Staw hodowli ryb
    Na trasie wycieczki. Staw hodowli ryb © sikorski33Na trasie wycieczki. Było i sucho
    Na trasie wycieczki. Było i sucho © sikorski33Na trasie wycieczki. Tczew, W mieście, nie widać zimy
    Na trasie wycieczki. Tczew, W mieście, nie widać zimy © sikorski33Na trasie wycieczki. Wisła zimą
    Na trasie wycieczki. Wisła zimą © sikorski33

sierra
    | 09:01 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Marek zdecydowanie, po wczorajszej wycieczce wolę błoto i śnieg :)
    | 16:31 czwartek, 13 lutego 2014 | linkuj Marek, u Ciebie było "lodowo" i "botniście" a u Nas dodatkowo "latarkowo" :)
    Do tego leśne ddr-ki na Wysoczyźnie nie należą do najbardziej płaskich...
    Było kilka mniej lub bardziej bolesnych "przyziemień" ale to nic w porównaniu z rowerowaniem po zamarzniętym Zalewie Wiślanym :)
    Pozdro rowerowo z Ebowa
    Mariusz
    P.S.
    Te bardziej wymagające "wycieczki" warto robić w lepiej w towarzystwie niż samotnie...
    vuki
    | 19:29 środa, 12 lutego 2014 | linkuj Radzę odpuścić te oblodzone leśne trasy bo o upadek nietrudno.
    Pozdrawiam
    ramboniebieski
    | 17:44 środa, 12 lutego 2014 | linkuj Ciekawa trasa, fajne fotki, super kolorki.:))
    panther
    | 17:36 środa, 12 lutego 2014 | linkuj Podziwiam za odwagę jazdy w terenie, zwłaszcza po lodzie :-)
    Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ymokr