• Zimowy wypad nad jezioro - Borówno.

Wtorek, 4 lutego 2014 · dodano: 04.02.2014 | Komentarze 7

Wreszcie pogoda jak marzenie. Postanowiłem więc ja wykorzystać i  pojechałem do Skarszew, zobaczyć nowo pobudowany kościół, w ciągu 24 godzin. Prace przy wznoszeniu kościółka rozpoczęły się we wrześniu, w nocy z piątku na sobotę, dokładnie o północy. Zakończyły się w sobotę z wybiciem na zegarze godziny 24.00. Kościół jest wierną rekonstrukcją luterańskiego zboru, który wzniesiono tutaj w ciągu 24 godzin w 1741 roku.Budowę kościoła wspierał komitet honorowy w skład, którego wchodzili Artur Boruc, bp Wiesław Śmigiel, wojewódzki konserwator zabytków - Dariusz Chmielewski, pięściarz Dariusz Michalczewski, europoseł Jan Kozłowski, poseł Marek Biernacki i wokalista zespołu VOX Witold Paszt.
    Dalej pojechałem nad jezioro  Borówno Wielkie. Tam w miłym towarzystwie,  dwie godzinki zleciały mi jak z bicza strzelił... :)
    Do domu wróciłem w wyśmienitym humorze:)
    W drodze do Skarszew
    W drodze do Skarszew © sikorski33W drodze do Skarszew
    W drodze do Skarszew © sikorski33W Skarszewach powstał nowy kościół. Zbudowano go w 24 godziny!
    W Skarszewach powstał nowy kościół. Zbudowano go w 24 godziny! © sikorski33Dojazd do jeziora w Borównie
    Dojazd do jeziora w Borównie © sikorski33Ośrodek wypoczynkowy w Borównie
    Ośrodek wypoczynkowy w Borównie © sikorski33Ośrodek wypoczynkowy w Borównie
    Ośrodek wypoczynkowy w Borównie © sikorski33Ośrodek wypoczynkowy w Borównie. Drugie śniadanie
    Ośrodek wypoczynkowy w Borównie. Drugie śniadanie © sikorski33Ośrodek wypoczynkowy w Borównie
    Ośrodek wypoczynkowy w Borównie © sikorski33                                                                                                                                        Nad jeziorem spotkałem samotną, dziewczynę. Był bardzo miły temacik ,a potem sesja zdjęciowa...:)Ośrodek wypoczynkowy w Borównie
    Ośrodek wypoczynkowy w Borównie © sikorski33Ośrodek wypoczynkowy w Borównie
    Ośrodek wypoczynkowy w Borównie © sikorski33W drodze powrotnej do domu
    W drodze powrotnej do domu © sikorski33W drodze powrotnej do domu. Wędkarz na jeziorze Godziszewskim
    W drodze powrotnej do domu. Wędkarz na jeziorze Godziszewskim © sikorski33W drodze powrotnej do domu